به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتمدای رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایین گشایش ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: خیلی خوشحالم رنگین کمان حمایت از روحانی در ایران عزیز که رنگین کمان بسیار زیبایی است، امروز با تشکیل ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی تکمیل شد .

شریعتمداری ادامه داد: خوشبختم امروز با تلاش ارزشمنده حجت الاسلام ناطق نوری و برادر عزیزمان علی لاریجانی به عنوان دوتن از افرادی که در این راه ما را یاری کردند ، مسیر را به جلو می پیماییم همچنین بنده از اقای نعمتی که مسئولیت اجرایی این هیئت ارزشمند را برعهده دارد متشکرم .

وی تاکید کرد : امیدواریم بتوانیم بخش قابل توجه مسیری که از سال ۹۲ با محوریت مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی اغاز شد را در سال ۹۶ ادامه بدهیم . لذا باید تلاش کنیم تا مسیری که در پیش گرفتیم نیمه کار بماند.

شریعتمداری با بیان اینکه دولت خاتمی با انتخابات دولت احمدی نژاد سر کار آمد و هشت سال کارهایی کرد که باعث شد مردم در ۹۲تغییر مسیر بدهند. گفت:در این مدت انواع شاخص های کلان و خرد تغییر کرد و بهبود یافت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترور های که قبلا شد نیستم با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم.شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم تولید نفت خام را افزایش دادیم به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی نیاز کردیم ۱۵۰۰۰میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم به بازار ثبات دادیم و همه اینها بخاطر تصمیم مردم در سال ۹۲ بود .

وی ادامه داد:اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند و قطعا معتدلین همه جناح های کشور مورد ستایش هستند.

انتهای پیام/