انتخابات 96
کد خبر : 4601
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 22:47
شریعتمداری در ایین افتتاح ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی روحانی؛

امیدواریم مسیری که از سال ۹۲ آغاز شد را در سال ۹۶ ادامه بدهیم

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: امیدواریم بتوانیم بخش قابل توجه مسیری که از سال ۹۲ با محوریت مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی اغاز شد را در سال ۹۶ ادامه بدهیم .

امیدواریم مسیری که از سال ۹۲ آغاز شد را در سال ۹۶ ادامه بدهیم

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتمدای رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایین گشایش ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: خیلی خوشحالم رنگین کمان حمایت از روحانی در ایران عزیز که رنگین کمان بسیار زیبایی است، امروز با تشکیل ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی تکمیل شد .

شریعتمداری ادامه داد: خوشبختم امروز با تلاش ارزشمنده حجت الاسلام ناطق نوری و برادر عزیزمان علی لاریجانی به عنوان دوتن از افرادی که در این راه ما را یاری کردند ، مسیر را به جلو می پیماییم همچنین بنده از اقای نعمتی که مسئولیت اجرایی این هیئت ارزشمند را برعهده دارد متشکرم .

وی تاکید کرد : امیدواریم بتوانیم بخش قابل توجه مسیری که از سال ۹۲ با محوریت مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی اغاز شد را در سال ۹۶ ادامه بدهیم . لذا باید تلاش کنیم تا مسیری که در پیش گرفتیم نیمه کار بماند.

شریعتمداری با بیان اینکه دولت خاتمی با انتخابات دولت احمدی نژاد سر کار آمد و هشت سال کارهایی کرد که باعث شد مردم در ۹۲تغییر مسیر بدهند. گفت:در این مدت انواع شاخص های کلان و خرد تغییر کرد و بهبود یافت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترور های که قبلا شد نیستم با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم.شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم تولید نفت خام را افزایش دادیم به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی نیاز کردیم ۱۵۰۰۰میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم به بازار ثبات دادیم و همه اینها بخاطر تصمیم مردم در سال ۹۲ بود .

وی ادامه داد:اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند و قطعا معتدلین همه جناح های کشور مورد ستایش هستند.

انتهای پیام/