علیرضا نادعلی در پایان یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: در جلسه امروز ابتدا یکی از اعضای شورای شهر تهران درخصوص بازدید خود از یکی از محلات منطقه ۱۴ گزارشی را ارائه کرد و در ادامه خزانه‌دار شورا گزارشی در خصوص کسر درآمد و هزینه‌های ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ در صحن ارائه کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ۹۱ درصد از بودجه شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ براساس گزارشی که امروز ارائه شد محقق شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه امروز بررسی لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین و تکلیف اموال واگذار شده شهرداری به اشخاص حقوقی و حقیقی در دستور کار قرار گرفت که این دستورالعمل به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

نادعلی در ادامه در پاسخ به این پرسش که وضعیت ساماندهی پارک دانشجو و تئاتر شهر به کجا سرانجامید، گفت: یکی از موضوعاتی که بین منطقه ۱۱ و منطقه ۶ و دو شرکت شهربان و ساماندهی پیگیری انجام شد بحث ساماندهی تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود اما متاسفانه به دلیل عدم همراهی برخی دستگاه‌ها تنها دو هفته این معبر ساماندهی شد و مجدداً به شرایط اولیه بازگشته است و دلیل این کار نیز عدم همراهی دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه مطالبه خانواده‌ها و هنرمندان، ساماندهی تئاتر شهر و پارک دانشجو است، گفت: امیدواریم موانع موجود در فرآیند ساماندهی این محدوده برطرف شود و شاهد ساماندهی پارک دانشجو و تئاتر شهر باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین گفت: انتظار داریم شهرداری تهران گزارشی از اقدامات خود در قالب قرارگاه اجتماعی و وظایف دستگاه‌های مختلف در این قرارگاه به اعضای کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر تهران ارائه کند.