علی حدادی در بازدید از هیئت نظارت شهرستان فردیس با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار داشت : اجرای قانون و انجام وظایف محوله یکی از مباحث مهم در انتخابات پیش رو است.

بیشتر بخوانید

جزییات فرایند مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای معرفی لیست واحد انتخابات شورای شهر اعلام شد

متکی: از وحدت جبهه‌ای برای انتخابات پیش رو حمایت می‌کنیم/ احتمال انتشار لیست واحد برای شورای شهر

۲۶۷ داوطلب برای ۳۹ کُرسی شورای شهر کاشان رقابت می‌کنند

وی افزود: توجه به حقوق مردم وداوطلبان به عنوان حق الناس، حفظ اسرار، پرهیز از اختلاف و افتراق، لزوم ایجاد وحدت و انسجام، لزوم تعامل با دستگاه‌ها و مراجع مرتبط، رعایت ضوابط ومقررات انتخابات از موضوعات مهم دیگر است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان البرزبا تکذیب ارائه هرگونه لیست از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد : نمایندگان مجلس البرز هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر و روستا ندارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظراباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات حزبی وسیاسی، انگیزه‌های مادی نقشی در فرایند انتخابات ندارد ، تصریح کرد: هیات عالی تمامی همت و جدیت خود را در اجرای سالم و پرشور انتخابات با رعایت قانون بکار بسته و موکدا تاکید می نماید اجازه نخواهند داد هیچ اقدامی سبب ایجاد خدشه به انتخابات شود.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه تخریب داوطلبان مورد تاکید جدی است، متذکر شد: هدف هئیت نظارت صرفا نظارت صحیح در اجرای قانون و کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است.