[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار ‘رضا عبداللهی’ پنجشنبه شب در یادواره شهدای هفتم تیر و ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز یزد افزود: ایران با اقتدار و با تکیه بر دین و اطاعت از ولایت فقیه به راه خود ادامه می دهد.
وی اظهار داشت : آرمان جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان و مقابله با ابرقدرتهاست و ایستادگی و مقاومت نظام ما باعث ظهور بیداری اسلامی در منطقه شده است.
یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: ملت های اسلامی با الگو برداری از جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ، آمریکا و اسراییل بویژه در عراق، سوریه و یمن که الگویشان انقلاب اسلامی ماست ایستاده اند .
عبداللهی به مسائل اقتصادی و معیشتی اشاره و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما قابل حل است به شرط آن که نگاهمان به خارج از کشور نباشد و بر تولید و توان داخلی تکیه کنیم.
وی به حادثه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن توسط منافقین کوردل که از عمال آمریکا بودند صورت گرفت، وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم و با توکل بر خدا در مقابل آنان مقاومت کنیم.
معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: انقلابی عمل کردن و مدیریت جهادی، رمز موفقیت ماست بنابراین نباید به اروپا و آمریکا که دو لبه یک قیچی هستند اعتماد کرد.
عبداللهی به اهمیت همدلی مردم و مسوولان در برابر زیاده خواهی های اروپا و آمریکا اشاره و از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
یادواره شهدای هفتم تیر و ۳۱۳ شهید مهریز، امشب /جمعه شب/ هم در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار می شود.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
۷۵۴۱/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد