[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : خبرنگار ایرنا ، علاء الدین بروجردی پنجشنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت حاج علی اصغر خادمیان پدر شهیدان خادمیان و گرامیداشت ۶۰ شهید محله مهدیه بهشهر افزود : حرکت در مسیر صحیح ، خط و مسیر رهبری و ولایت است و قرار گرفتن در این مسیر و حرکت در این وادی ، ابهت و اقتدار را به همراه دارد.
وی ادامه داد : شهدای ما با تاسی از ولایت فقیه ، در جنگ هشت ساله جانانه جنگیدند و یک وجب از این خاک را به دشمن و ایادی کفر ندادند و در ادامه راه آنان ، شهدای مدافع حرم ما و شهید حجی ها با پیروی از رهبری ، مانع دست اندازی های دشمنان به کشور ما شدند.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت : همه ما مدیون خون شهدا و استقامت خانواده های آنان هستیم و باید بدانیم همچنان که در قرآن آمده است ، شهیدان زنده اند و نظاره گر اعمال و رفتار ما خواهند بود.
بروجردی با مقایسه وضعیت ایران پیش و پس از انقلاب ، گفت : در گذشته در ذلت بودیم و اکنون در اوج قدرت هستیم و با استفاده از توان ملی ، امکانات داخلی ، توانمندی های بومی و حمایت از تولید ملی از تحریم های مختلف عبور کرده ایم و از این تحریم هم باید فرصت بسازیم و نوآوری داشته باشیم.
وی افزود : حرکت در مسیر رهبری ، جامعه را از گزندهای مختلف ایمن می دارد و با پیروی از رهبری و ولایت می‌توان در مسیر درست حرکت کرد.
این مراسم با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد مهدیه بهشهر همراه با نمایش کلیپ و مداحی برگزار شد.
حاج علی اصغر خادمیان پدر شهیدان علی و عباس خادمیان و پدر دو جانباز و یک آزاده روز بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال و در سن ۸۸ سالگی به دلیل بیماری دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
۷۳۳۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر