[ad_1]

دکتر غلامعلی فرزی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این بورس تحصیلی به ۱۰ دانشجوی ممتاز دانش آموخته دوره‌ های کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری تعلق می گیرد.
وی با تاکید بر رعایت عدالت در فرآیند انتخاب دانشجو اظهار کرد: پیشنهاد حوزه آموزش در این زمینه انتخاب این افراد براساس برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه است و با توجه به هماهنگی لازم، تحصیل این دانشجویان در دانشگاه ‘پاریس ۱۳’ از مهر ماه سالجاری آغاز می شود.
وی گفت: هم‌ اکنون رایزنی برای کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم برای ایجاد دوره ‌های دکترای مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه ‘پاریس ۱۳’ در حال انجام است که با اخذ این مجوز دانشجویان می توانند با سپری کردن بخشی از دوره آموزشی خود در دانشگاه حکیم سبزواری، مدرک مشترک هر ۲ دانشگاه را کسب ‌کنند.
فرزی با بیان اینکه سیاست دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه روابط بین‌ الملل رساندن دانشگاه به‌ سطح مطلوب بین المللی است، افزود: افزایش تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه ‌های معتبر در دستور کار قرار دارد.
دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور کشور است که با ۱۰ دانشکده و حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی و ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتراست.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر