[ad_1]

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در سراسر کشور که به مناسبت روز جهانی قدس برپا می شود، اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان دماوند فردا پس از نماز جمعه در همه شهرهای این شهرستان تظاهرات باشکوهی برگزار می‌کنند، و ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیست ها در انتقال پایتخت خود به بیت المقدس، مراتب حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ولایت و ارزش‌های اسلامی به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند با اشاره به رفتارهای ناپسند اخیر صهیونیست ها و حامیان آن ها در منطقه خاطرنشان کرد: هر مسلمان انقلابی که این رفتارهای سخیف را می‌بیند آن را محکوم می‌کند.

وی افزود: این رفتارهای سخیف محکوم است و هیچ‌کس آن را تأیید نمی‌کند و مردم هم با این راهپیمایی‌ها اعتراضات خود را اعلام می‌کنند و مسلمانان جهان باید همواره هوشیار باشند چرا که رژیم غاصب اسراییل هیچ‌گاه آرام نمی‌نشیند و مسلمانان باید با هوشیاری به موقع در برابر آن ها موضع‌گیری کنند.

فتاح دماوندی در پایان ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در دماوند عنوان کرد: مسیر راهپیمایی روزقدس در شهر «کیلان» از میدان مرکزی تا مزار شهدای محله «فاجان» برگزار می شود.

وی گفت: در شهر «آبسرد» نیز راهپیمایی از بلوار آیت الله خامنه ای، مقابل حوزه بسیج، آغاز شده و تا مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه دماوند سپس به راهپیمایی شهر دماوند اشاره کرد و گفت: راهپیمایان در این شهر از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم روز قدس شهرستان دماوند گفت: راهپیمایی رودهن نیز از میدان سپاه این شهر تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

وی با بیان این که تعداد زیادی از مردم فلسطین در تظاهرات گسترده اخیر به شهادت رسیده‌ یا مجروح شده‌اند، گفت: انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی در فلسطین شرایط جدیدی دارد و به همین دلیل حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند در این شرایط حساس برای مردم فلسطین تاثیرگذار و دل گرم کننده باشد، به همین دلیل از مردم مومن دماوند برای حضور در این راهپیمایی دعوت می کنم.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد