[ad_1]

خبرگزاری مهر – گروه استآن‌ها: آخرین جمعه ماه رمضان، تجلی وحدت و حضور است و فردا نیز همپای دیگر آزادیخواهان ایرانی و جهان، مردم دیار مازندران نیز دوشادوش هم به صحنه می آیند زیرا  روز قدس، روز شکستن دیوارهای دو مثلت منحوس صهیونیست و فریاد آزادیخواهی مظلومان عالم است.

یک فرهنگی ساروی  می‌گوید: فردا می آییم تا نشان دهیم استکبارستیزی در خون و رگ همه مردم وجود دارد و نمی‌توانیم جنایت‌های اسرائیل کودک کش را ببینیم و به استکبار می گوییم ایران همیشه در دفاع از مظلوم ایستاده است.

حسین نیاز آذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تحلیل و تجلیل نهضت الهی و استکبارستیز امام خمینی(ره)، هموطنان روزه‌دار را به شرکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی و مظهر یاری از مظلومان جهان بخصوص مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرد و افزود: در راستای سیره حمایت از مظلومان حضرت علی(ع) و پیروی از آرمان‌های امام راحل و به تاسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی بار دیگر با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار وبه خصوص اسرائیل غاصب اعلام می‌داریم.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران نیز از اقشار مختلف مردم روزه‌دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد و افزود: روز قدس؛ میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی و تجلی مقاومت و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.

آیت‌الله طبرسی تصریح کرد: روز قدس، روز تجدید میثاق با معانی متعالی و بلند ایثار، مقاومت و عدالت‌خواهی و عهد و پیمان با تمام ستمدیدگان خصوصاً ملت بزرگ و مظلوم فلسطین و روزی متعلق به همه جهانیان و روز فریاد امت اسلامی علیه جرثومه فساد و تباهی و استکبار جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز بابیان اینکه روز جهانی قدس؛ فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست‌های ظالمانه آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب قدس شریف و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است افزود: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه حزم و دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم جعلی اسراییل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.

وی افزود: امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روزبه‌روز بر زیاده‌خواهی‌های خود می‌افزاید و حضور پرشور مردم مومن و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی روز قدس چنان همیشه؛ مشت محکمی بر دهان زورگویان و رژیم صهیونیستی و اذناب بی‌ریشه آن‌ها در منطقه خواهد بود.

دیگر مسئولان سیاسی، امنیتی، مذهبی و انتظامی استان نیز ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار از اقشار مختلف مردم فهیم، بصیر، آگاه و روزه‌دار مازندران برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد