[ad_1]

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به برگزاری جلسه سیاست‌گذاری رویداد «همدان۲۰۱۸» با محوریت ارائه برنامه های تدوین شده برای میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی و نشست اعضای سازمان همکاری آسیایی، گفت: در این نشست پیشنهاداتی در راستای دستیابی استان همدان به توسعه گردشگری به واسطه این رویداد ارائه شد.

وی گفت: در این جلسه در زمینه چگونگی روند میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی و اطلاع رسانی در سطح ملی و بین المللی مواردی مطرح شد.

مالمیر مهمترین موضوعات طرح شده در این نشست را پیگیری ایجاد دفتر وزارت امور خارجه در همدان عنوان کرد و از برنامه ریزی در راستای تسهیل دریافت ویزا برای گردشگران خارجی و میهمانان اجلاس در زمان برگزاری نشست سازمان جهانی جهانگردی در همدان خبرداد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان همچنین با بیان اینکه دبیرخانه ۲۰۱۸ در ابتدا با ۸ کمیته کار خود را آغاز کرد، افزود: در ادامه کار دبیرخانه، کمیته علمی و فرهنگی نیز اضافه شد و اکنون این دبیرخانه با ۱۰ کمیته فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه ۴۰ برنامه برای اجرا در همدان پیش‌بینی شده که ۷ رویداد استانی، ۱۶ رویداد ملی و مابقی بین‌المللی است؛ اجرای موفق رویدادها را نیازمند همدلی، همفکری و مشارکت همه بخش‌ها و رسانه‌ها دانست.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان همچنین یاداور شد: در نشستی با حضور خسرو تاج رئیس سازمان توسعه تجارت ایران استفاده از ظرفیتهای این سازمان در راستای برگزاری رویدادهای همدان ۲۰۱۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مالمیر افزود: استفاده از توان این سازمان برای حضور بیشتر و موثر مهمانان خارجی در رویداد همدان ۲۰۱۸ مورد تاکید قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در حوزه چگونگی پیشبرد تبلیغات بر پخش تیزر تبلیغ همدان در فضای نمایشگاه بین المللی تاکید شد، گفت: ارایه راهکار و برنامه برای برگزاری نمایشگاههای مرتبط با رویداد همدان۲۰۱۸ نیز از جمله مواردی بود که طرح شد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد