[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز به نام روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

قدس قبله اول مسلمانان جهان و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ظلم صهیونیستی و نظام سلطه است.

بی گمان انسجام اسلامی به ویژه در شرایط کنونی ضرورتی انکارناپذیر در جهان اسلام است، در این میان مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله نقاط استراتژیک است که می تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.

محمد عزیزی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بزرگترین وظیفه مسلمانان اتحاد، وحدت و همدلی انسجام است.

وی گفت: اهمیت روز قدس به خاطر یادآوری دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و در آن روز در کنار هم شانه به شانه یک بار دیگر همه با هم یک صدا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می گوییم.

برهمه ملت های مسلمان واجب است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولی و کم اثر این روز بزرگ را که در حقیقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است گرامی بدارند.انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

در روز باقیمانده از جمعه آخر ماه مبارک رمضان مردم جای جای مناطق استان هم صدا با مسلمانان جهان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در روز جهانی قدس اعلام آمادگی کردند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد