[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قادر کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ تن عسل تقلبی در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

وی افزود: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی درونه فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به رانندگی مردی میانسال که از استان‌های جنوبی عازم مشهد بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران انتظامی بردسکن پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۰ تن عسل تقلبی قاچاق و فاقد هرگونه پروانه گمرکی و بهداشتی کشف کردند.

کریمیبا اشاره به اینکه ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: عسل‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

وی در ادامه به کشف مواد مخدر از قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: دربازرسی یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز  بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد:با کسب خبری مبنی بر ورود محموله مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان تایباد با یک دستگاه پژو۴۰۵، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

کریمی گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده خواف به تایباد خودرو حامل مواد را شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست داده و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودرو را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: خودرو پژو توقیف و راننده آن پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد