[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در این پیام روز قدس را روز استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی دانست.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر «مسئله قدس اولین مسئله جهان اسلام و مسلمانان عالم است»، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت های استکباری کنار نمی‌ گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

استاندار اصفهان افزود: ملت رشید و شجاع ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است.

وی با اشاره به شرایط جدید منطقه و عهد شکنی های استکبار جهانی و جنایت های روز افزون رژیم صهیونیستی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای است.

مهرعلیزاده در پیام خود از عموم مردم غیور و ولایتمدار و شهید پرور استان اصفهان دعوت کرد که همچون سال‌های گذشته با حضوری گسترده در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد