[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بامداد روز ۱۳ خرداد ماه، همکاران ما در پاسگاه انتظامی «فرهاد آباد» شهرستان دلفان به یک خودرو ۴۰۵ پلاک مخدوش مشکوک می شوند، اظهار داشت: این خودرو مربوط به سارقان حرفه ای و سابقه دار بوده و عملیات تعقیب و گریز این سارقان توسط ماموران انتظامی شهرستان دلفان آغاز می شود.

وی تصریح کرد: به لحاظ باران و لغزندگی جاده خودرو تویوتا دو کابین ماموران انتظامی واژگون می شود و یک نیروی رسمی و درجه دار ما در این صحنه جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: این حرکت شهادت گونه ماموران انتظامی شهرستان دلفان، نشان دهنده حساسیت همکاران ما به ایجاد امنیت و آرامش در استان است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه برخی افراد در فضای مجازی به این مجاهدت ها و حساسیت های پلیس بی توجهی می کنند، ادامه داد: اخیرا یک درگیری در بازار سبزه میدان خرم آباد به وجود می آید و افراد حاضر در این درگیری هرچند نفر که بودند دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه حتی مغازه این افراد را پلمب کردیم تا دیگر بی انضباطی اجتماعی نکنند و رعب و وحشت ایجاد نکنند، افزود: متاسفانه برخی پلیس را متهم می کنند که امنیت در جامعه نیست.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه این در حالی است که ماموران انتظامی خرم آباد در اولین دقایق و در کمترین فرصت افراد حاضر در درگیری را دستگیر کردند و با آن ها برخورد شد و حتی محل کسب آن ها را هم پلمب کردیم، تصریح کرد: توصیه می کنیم که افراد صعه صدر داشته باشند،  با حساب و کتاب حرف بزنند و ناامنی را در جامعه رواج ندهند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد