به گزارش «شورا نیوز» به نقل از تسنیم از ارومیه، یحیی عماری در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم که به‌میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان‌غربیبرگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده که امانت‌ها را به صاحبانشان برگردانید که بنا به گفته مفسران، مقام ریاست جمهوری هم می‌تواند مصداق همین امانت باشد که باید به صاحب برگرداند.

وی با بیان اهمیت انتخاب مناسب افزود: اگر مردم بدون آگاهی انتخاب کنند قطعا فردا پشیمان می‌شوند و همانند امروز باید تمام وقت مناظره به روحانی داده شود تا که بتواند از عملکرد ضعیف خود دفاع کند و خرابی‌هایی که به بار آورده ‌را بپوشاند اما درصورتی که بابررسی و شناخت گزینه مناسبی را انتخاب کنند قطعا فردای خود را تضمین می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در آذربایجان غربی با تشریح آخرین وضعیت ستاد این کاندیدا بیان کرد: در شهرهایی همچون خوی، میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب، ماکو و سلماس ستاد تشکیل شده و پوسترهایی حاوی معرفی و بیوگرافی جناب میرسلیم است و در حال بررسی شرایط مناسب برای سفر وی به یکی از شهرهای مرزی استان است.

وی با انتقاد از اقدامات محرمانه دولت تصریح کرد: همه چیز دولت محرمانه است مانند انرژی هسته‌ای، قراردادهای نفتی، قرارداد با توتال یا پژو فرانسه طوری که نماینده مجلس اذعان کرده از مذاکرات بی‌خبر است و باید این دولت را دولت محرمانه‌ها نامید.

عماری با تاکید بر حفظ احترام ایرانیان خاطرنشان کرد: جناب جهانگیری هیچ‌کس حمله به سفارت عربستان را تایید نمی‌کند اما شما که در دولت بودید در حادثه سقوط جرثقیل چه کردید؟ در ماجرای هتاکی به دو جوان ایرانی در عربستان چه کردید؟ در ماجرای مشکوک منا چه کردید؟ برای خون این شهدا چه کردید؟

وی با تشریح سیاست‌های حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب بصورت کشوری، منطقه‌ای، استانی و حتی شهرستانی و بخشی مشکلات، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود را احصاء کرده و در کارگروه‌های جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد و حتی افراد را براساس توانایی و پتانسیل خود و بر اساس معیارهای تعحد و تخصص برای تصاحب پست‌های اجرایی و مدیریتی شناسایی می‌کند.

پاشنه آشیل کشور، بیکاری جوانان است

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در آذربایجان غربی افزود: هر حزبی که نتواند برای خود برنامه‌ و سیاست و خط مشی منحصر به فرد داشته باشد و در انتخابات هم گزینه‌های خود را معرفی نکند عملا ابتر است و خوشبختانه موتلفه در هر انتخاباتی در خط مقدم بوده و همواره همه را به تجمیع حول محور حق و نه خود دعوت کرده است.

وی افزود: اگر فردی که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌کند از طریق حزبی وارد شود قطعا موفق می‌شود چرا که حزب می‌تواند برنامه مناسب برای اداره کشور داشته باشد اما اینکه بعد از پیروزی به این نتیجه برسد که باید برنامه تدوین کند در آن‌صورت کشور تا چهار سال روی یک بام و دو هوا اداره می‌شود.

عماری در مورد برنامه‌های موتلفه و میرسلیم برای اشتغال‌زایی هم اظهار کرد: پاشنه آشیل یک کشور، بیکاری جوانان به‌ویژه افراد تحصیل‌کرده است؛ امروز آقای میرسلیم در تهران بر اساس معیار تحقیقات حزب موتلفه می‌داند که برای مثال در آذربایجان‌غربی درصد بیکاری چقدر است و یا پتانسیل این استان برای اشتغال‌زایی چیست.

وی بیان کرد: ایران کشور گنج است، همه جای ایران گنج است و اگر بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کرده‌اند عمل شود باید در چاه‌های نفت را بست چون دیگر نیازی به نفت احساس نمی‌کنیم.

امروز جمهوری اسلامی در جهان به‌عنوان الگو پذیرفته می‌شود

رئیس انتخاباتی ستاد میرسلیم در آذربایجان غربی در بیان مصداق‌های برنامه میرسلیم برای اشتغال‌زایی تصریح کرد: آب و خاک ایران گنج و طلا هستند برای مثال اکثر گیاهان دارویی در ایران می‌رویند پس می‌توان با حمایت از این بخش و صادرات بخصوص به اروپا ارز وارد کشور کرد.

وی با انتقاد شدید از حقوق‌های نجومی و برخورد ضعیف دولت گقت: امروز جمهوری اسلامی در جهان بعنوان الگو پذیرفته می‌شود و نباید با این مسائل آن را زیر سئوال برد و بدتر از آن عملکرد دولت در توجیه این اقدام زشت بود چرا که نباید شرایطی محیا شود که مدیران به‌راحتی حقوق خود را اضافه کنند و نباید سخنگوی دولت این افراد را ذخیره انقلاب بنامد.

عماری با تاکید بر پاکدستی حزب موتلفه اسلامی و به‌ویژه میرسلیم افزود: این حزب همان است که علی منصور نخست وزیر خائن شاه را ترور کرد و همان است که از اول انقلاب تا به این لحظه بوده است و چه در زمان مرحوم عسگراولادی و چه در حال حاضر هرگز این شرایط را تحمل نمی‌کند که یک عده با کارهای خود آبروی نظام را خدشه‌دار کنند.

وی تاکید کرد: چرا برخی از وزرا میزان دارایی‌های خود را اعلام نمی‌کنند؟ چرا وضعیت مالی اطرافیان برخی افراد کاملا متفاوت با چند سال قبل است؟ چرا کسی از خانه‌ها و محل زندگی این افراد فیلم‌برداری نمی‌کنند؟ اعضای موتلفه و به‌ویژه میرسلیم آماده‌اند تا لیست دارایی‌های خود و اطرافیان و خویشاوندان خود را اعلام کنند.

دولت نباید وعده های دروغین به مردم می‌داد

رئیس انتخاباتی ستاد میرسلیم در آذربایجان غربی اظهار کرد: قطعا فردی همچون میرسلیم هرگز این شرایط را تحمل نمی‌کند و هرگز اجازه نمی‌دهد که برادر و برادران خود بانک تاسیس کنند! یکی از نمایندگان مجلس که از آذربایجان‌غربی هم بود گفته است که سه هزار تخلف مالی یکی از مسئولان دولتی را ارائه داده است اما تاکنون برخوردی با این فرد خاطی صورت نگرفته است.

عماری با اشاره به وعده دادن دروغین دولت به مردم گفت: برخی مسئولان قشنگ حرف می‌زنند و مشکلات را در حرف‌های خود به‌خوبی حل می‌کنند اما در اجرا هیچ چیزی رخ نمی دهد! برای مثال در سال ۹۵ گفتند که از وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد گرفته نمی‌شود و بعد گفتند که از وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد گرفته نمی‌شود و یا گفتند که حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد اما همه را گفتند فقط و در عمل هیچ‌کاری رخ نداد.

انتهای پیام/