به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در رادیو در پاسخ به این سوال که درصد پیروزی خود در انتخابات ر ا چه میزان می‌داند اظهار داشت: من پیشگو نیستم، بر حسب وظیفه آمده‌ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من دوست داشتم نقطه نظرات خود را ارائه کنم شاید مورد توجه دیگران و رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.
وی درباره اولویت‌هایش پس از پیروزی در انتخابات بیان داشت: من مشکلات و دغدغه‌های ایران را در نظر می‌گیرم که آن هم حفظ ایران است. “چو ایران مباشد تن من مباد” اصلی برای من است و در تمام زمینه‌ها از امنیت گرفته تا محیط زیست، حفظ و حراست از آنچه خداوند در این کشور به ودیعه نهاده از وظایف ما است و ما اگر به آنجا برسیم که بتوانیم این مهم را حفظ کنیم سایر مشکلات حل خواهد شد.
هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آیا در میان بستگان خود افراد بیکار حضور دارند اذعان کرد: بله، دختر خود من آرشیتکت است اما تقریبا بیکار است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره گام‌های خود در زمینه رفع مشکل اشتغال جوانان گفت: ما باید یکسری فعالیت‌ها در قالب یک مجموعه از تولید، خدمات، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایجاد کنیم تا بتوانیم به یک اشتغال خوب و پایدار برسیم.
وی در این خصوص که آیا به نفع یکی از نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود بیان داشت: نظر من همین است و هستم. چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟ من با تصمیم شخصی پا به این عرصه گذاشتم و همان‌گونه که در ورزش فرار وجود ندارد همه باید در صحنه حضور داشته باشند.
هاشمی طبا تصریح کرد: به قول معروف همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم و هر کس برد به او احسنت بگوییم و هر کس هم باخت به دیگران احترام بگذارد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که اولین کاری که پس از پیروزی انجام خواهید داد چه خواهد بود اظهار داشت: اولین کار اجرای قانون است و باید آن را اجرا کنیم.
وی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: آن چیزی که مورد نظر ما و فرای قانون است باید به صورت قانون و یا مصوبه آماده کرده و به آن عمل کنیم. هیچگاه نمی‌توان از قوانین فعلی پرش کنیم و باید آن‌ها را اصلاح کنیم و جریانی که در کشور وجود دارد را با حسن عمل ادامه دهیم.
انتهای پیام/