به گزارش «شورا نیوز» به نقل از تسنیم؛ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مردم آذری و کردزبان کشورمان و محکومیت حادثه تروریستی اخیر در سوریه آمادگی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده آذربایجان غربی اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر اخبار منتشر شده حاکی از رنج و غم بوده است. حادثه ناگوار سیل در استان‌های شمال‌غربی کشور و جان باختن هموطنان‌مان مایه تالم گردید؛ بدینوسیله به مردم غیور آذری و کرد زبان و همچنین دوستان دانشجویمان که متعلق به آن خطه غیور هستند تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال اجر و صبر عظیم و تسکین آلام هم‌میهنان عزیزمان را خواستاریم.

در این نامه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و واحد خدمت رسانی آن آمادگی خود را جهت تقویت کمک‌های مردمی اعلام می‌دارد.

این نامه می‌افزاید: همچنین جنایات تکفیری‌ها در به شهادت رساندن زن و کودک مظلوم و بی‌پناه شیعه در سوریه را که توامان نظاره کینه عمیق دشمنان و غم وصف ناشدنی برایمان بود را محضر مبارک امام عصر(عج) و ولی امر مسلمین(حفظه الله) تسلیت گفته و دل‌آرامی شان را از پروردگار منتقم، مسئلت میجوییم.

در ادامه نامه آمده است: بی‌تردید این حوادث ناشی از جهل مرکب دشمنان اسلام است که آتش فتنه های مذهبی را به جان مظلومان می‌اندازد. شیعه و سنی پیرو قرآن و عترت هوشمندانه و بنا به حکم خدا، برابر دشمنان دین ایستاده‌اند و از فتنه‌جویان مزدور سرویس‌های بیگانه، بیزاری می جویند.همه انقلابیون نیز به خوبی خباثت دشمنان را رصد می‌کنند و می‌دانند که راهکار خشکانیدن ریشه های تروریسم زاییده و حمایت شده‌ از سوی استکبار،مقاومت است.

انتهای پیام/