به نقل از روابط عمومی عمارت روبرو، مهرداد مهدی و آسو کُهزادی دو هنرمند این دونوازی هستند که قرار است بیستم اسفندماه ۹۵، در سه سانس ۱۶:۳۰ ، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در پلتفرم عمارت روبرو برگزار شود.

«مهرداد مهدی» پیانیست، آهنگساز و نوازنده تخصصی آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورگ گاسپاریان فراگرفته و با بیش از ۱۰هزار ساعت پرفورمنس در فضای شهری ، مبدع و پیشرو موسیقی شهری و محیطی در تهران و دارنده تنها آلبوم تکنوازی آکاردئون با نام «والس‌های تهران» در ایران است. گفتنی است قطعه والس تهران مهدی به عنوان موسیقی متن و تیتراژ پایانی فیلم فروشنده اصغر فرهادی در این فیلم استفاده شده است.

«آسو کهزادی» دیگر نوازنده این دونوازی آهنگساز، نوازنده ویولن و فارغ‌التحصیل فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق‌لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه هلند است. کهزادی دارای سوابق پرشمار در کورس‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی است که از جمله‌ آن می‌توان به اجرای «ترنج» (الکترونیک)  در اسپانیا، اجرا و تاک در فستیوال “دستگاه” هانوفر آلمان و… اشاره کرد.

منبع  نوای فارس
علاقه‌مندان برای حضور در این دونوازی می‌توانند با شماره‌ ثابت ۰۲۱۶۶۴۰۴۲۳۰ یا شماره همراه  ۰۹۳۷۲۳۰۷۸۳۰ جهت رزرو بلیت اقدام کنند.