به گزارش «شورانیوز»  به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری در جریان سیصد و سی و ششمین جلسه شورا درباره شائبه ها مطرح شده در مورد احمد مسجد جامعی تحت عنوان برج باغ که در رسانه ها منتشر شده است گفت: بعد از رسانه ای شدن این موضوع، شخصا به عنوان مسئول کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهرتهران، این پرونده را بررسی کردم و از رییس شورا هم تقاضا دارم حتما این پرونده را بررسی کنند اما در این پرونده اثری از احمد مسجد جامعی ندیدم .

وی با اشاره به انتشار چنین خبری در این برهه زمانی اظهارداشت:همانگونه که در صحن شورا چندین بار اعلام کردم صرفا در سال ۹۴ برابر با ۱۱ هزار و ۷۹۲ پرونده تخلف ساختمانی از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به کمیسیون های ماده ۱۰۰ ارجاع شده که صرفا ۹۱۵ پرونده مربوط به منطقه ۳ شهرداری بوده است اما سوال اینجاست تاکنون محتویات چند پرونده در اختیار رسانه ها قرار گرفته است؟ در حالیکه در پرونده های ارجاعی تخلف ۶۴ هزار متری هم وجود داشته اما هیچکدام رسانه ای نشده است.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روکشی که به عنوان فرم تخلفات در این پرونده وجود دارد با محتویاتش تفاوت هایی دارد چراکه یکسری از این مسایل با موافقت منطقه صورت پذیرفته و حتی عوارض نیز تعیین شده است .
سالاری در ادامه بیان کرد: اتفاقا خوب است همین پرونده مبنایی باشد برای شفاف سازی در همه پرونده های در حال تصمیم گیری در شهرداری ها یعنی مال ها، مگا مال ها، برج باغ ها ، بلند مرتبه سازی ها ، تغییر کاربری ها و تصمیمات شوراهای معماری مناطق و کمیسیون های ماده ۵ و ماده صد و و مردم به عنوان ذینفعان شهر در فرآیند تمامی اتفاقات قرار گیرند.
وی در پایان افزود: این موضوع جای تامل دارد که مهندس ناظر ساختمان در مرداد ماه سال ۹۴ گزارشی به منطقه در خصوص این پرونده داده اند اما چرا الان و پس از یک سال ونیم این موضوعات مطرح و رسانه ای می شود؟
سالاری همچنین با اشاره به دغدغه های ایجاد شده در خصوص نحوه کارسازی هولوگرام ها ادامه داد: با توجه به میزان مطالبات پیمانکاران، هولوگرام ها به بستری برای فساد و رانت گسترده در مناطق شهرداری تبدیل شده است چراکه تخفیف های بدون حساب و کتاب در مناطق در این خصوص داده می شود بنابراین درخواست دارم کمیته ای در شورا به منظور بررسی و نظارت بر این فرآیند تشکیل شود و شهردار تهران هم دستورات لازم را در خصوص شفاف سازی در این باره صادر نموده و گزارشات مربوطه را به شورا ارائه دهد.