به گزارش «شورا نیوز» به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ عبدالحسین مختاباد در سیصد و سی و چهارمین جلسه شورا با اشاره به افتخار آفرینی اصغر فرهادی در کسب دومین اسکار گفت: پیروزی فرهنگ و اندیشه را به مردم اهل گفتگو و صلح دوست تبریک می گویم.

وی ادامه داد: کشور ایران همواره مهد گفتگو ، صلح دوستی و اندیشه ورزان بوده همچنانکه در تارک تاریخ این مرز و بوم همواره چهره های نام آشنایی به چشم می خورند که مروج این طر تفکر بوده اند و این اقدام اصغر فرهادی نیز حاکی از آن است که ایران همواره مهد تمدن ، اندیشه و صلح دوستی است.
رییس کمیته هنری شورا در ادامه با اشاره به پیگیری جدی حادثه پلاسکو گفت : متاسفانه موضوع پلاسکو بعد از چند روز غوغا دارد به دست فراموشی سپرده می شود در حالی که همه مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

مختاباد افزود: موضوع پلاسکو هر چه سریعتر باید پیگیری و قرار بود رئیس بنیاد مستضعفان و هیات امنای این پاساژ گزارش خود را در صحن شورا ارائه کنند اما این مسئله محقق نشد.

وی همچنین ضمن هشدار نسبت به فعالیت مجدد بساز بفروش‌ها در پایتخت گفت: شهرداری از لحاظ مالی در مضیقه است و اینگونه نشود که بساز بفروش‌ها در سال آخر مدیریت شهری دست به کار شوند و شهردار بعدی مشاهده کند که نصف شهر را بدون رعایت ضوابط و اصول فروخته‌اند.

انتهای پیام/