در صحن » سیاست شهر
کد خبر : 6488
چهارشنبه - 11 فروردین 1400 - 16:08

نمایندگان البرز در مجلس هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر ندارند

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان البرزبا تکذیب ارائه هرگونه لیست از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس البرز هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر و روستا ندارند.

نمایندگان البرز در مجلس هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر ندارند

علی حدادی در بازدید از هیئت نظارت شهرستان فردیس با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار داشت : اجرای قانون و انجام وظایف محوله یکی از مباحث مهم در انتخابات پیش رو است.

بیشتر بخوانید

جزییات فرایند مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای معرفی لیست واحد انتخابات شورای شهر اعلام شد

متکی: از وحدت جبهه‌ای برای انتخابات پیش رو حمایت می‌کنیم/ احتمال انتشار لیست واحد برای شورای شهر

۲۶۷ داوطلب برای ۳۹ کُرسی شورای شهر کاشان رقابت می‌کنند

وی افزود: توجه به حقوق مردم وداوطلبان به عنوان حق الناس، حفظ اسرار، پرهیز از اختلاف و افتراق، لزوم ایجاد وحدت و انسجام، لزوم تعامل با دستگاه‌ها و مراجع مرتبط، رعایت ضوابط ومقررات انتخابات از موضوعات مهم دیگر است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان البرزبا تکذیب ارائه هرگونه لیست از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد : نمایندگان مجلس البرز هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر و روستا ندارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظراباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات حزبی وسیاسی، انگیزه‌های مادی نقشی در فرایند انتخابات ندارد ، تصریح کرد: هیات عالی تمامی همت و جدیت خود را در اجرای سالم و پرشور انتخابات با رعایت قانون بکار بسته و موکدا تاکید می نماید اجازه نخواهند داد هیچ اقدامی سبب ایجاد خدشه به انتخابات شود.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه تخریب داوطلبان مورد تاکید جدی است، متذکر شد: هدف هئیت نظارت صرفا نظارت صحیح در اجرای قانون و کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است.