به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز/یکشنبه/ در دویست و هشتادمین جلسه خود، بررسی لایحه اساسنامه های سازمان های وابسته به شهرداری تهران و آیین نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمانها ” موضوع ماده واحده و بند (ج) ماده ۹ اساسنامه نمونه ضمیمه مصوبه اصلاحیه اساسنامه نمونه سازمان های وابسته به شهرداری تهران” خواهد پرداخت.

در ادامه جلسه گزارشی در خصوص حسابهای درآمد و هزینه های آذر، دی و بهمن ماه و ۱۱ ماهه شهرداری تهران در سال ۹۹ توسط سید حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران ارائه خواهد شد.

در این جلسه همچنین یک فوریت لایحه ” مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه های (پیوند و پهنه های مجاور بزرگراه امام علی (ع) – خیالستان زندگی) واقع در منطقه ۸ و “پل باغ آیت الله هاشمی رفسنجانی” واقع در منطقه ۲ بررسی می شود.

یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذی حساب، دیگر دستور جلسه امروز شورای شهر است.

بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‌ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه صورت می‌گیرد.

همچنین در این جلسه طرح ” ضمانت اجرای مصوبات شورا” در دستور کار شورا قرار دارد.

در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» و نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه و بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران» از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه شورا انجام می‌گیرد.