گزارش شهر
کد خبر : 6388
جمعه - 22 تیر 1397 - 06:22

نخستین تفاهم نامه بین المللی رویداد همدان ۲۰۱۸ امضا شد

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، این تفاهم نامه در اجلاس دو روزه سفرای خارجی در همدان که با حضور حدود ۵۰ سفیر و نماینده خارجی با رویکرد رویداد فراملی همدان ۲۰۱۸ برگزار شد، توسط علی اصغر زبردست به نمایندگی از همدان و مسعود نصرتی به نمایندگی از مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم امضا […]

نخستین تفاهم نامه بین المللی رویداد همدان ۲۰۱۸ امضا شد

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، این تفاهم نامه در اجلاس دو روزه سفرای خارجی در همدان که با حضور حدود ۵۰ سفیر و نماینده خارجی با رویکرد رویداد فراملی همدان ۲۰۱۸ برگزار شد، توسط علی اصغر زبردست به نمایندگی از همدان و مسعود نصرتی به نمایندگی از مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم امضا شد.
بر اساس این تفاهم نامه طرح راهبردی، علمی و تحقیقاتی بین مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم و اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن همدان عملیاتی می شود.
راه اندازی دبیرخانه همدان ۲۰۱۸، تدوین چشم انداز گردشگری این استان، توسعه شبکه مشترک گردشگری میان کشورهای عضو مجمع جهانی گردشگری، ارتقا ظرفیت و مدیریت مقاصد سفر و تسهیلات سفر آسان و همسویی برنامه های جهانی جهانگردی با محوریت طرح های جاده ابریشم، برخی از مفاد این تفاهم نامه اعلام شده است.
همدان در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری در کهن قاره آسیا برگزیده شده و در این راستا امروز میزبان سفرای ۲۸ کشور و دهها نماینده خارجی بود.
بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی همدان و نشست تخصصی با فعالان اقتصادی این استان از برنامه های امروز (جمعه) این هیات در پایتخت گردشگری آسیا اعلام می شود.
۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر