گزارش شهر
کد خبر : 6380
پنجشنبه - 21 تیر 1397 - 15:28

پیکر شهید دوران دفاع مقدس در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور شماری از مسئولان استان سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی زاهدان از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدای زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان در […]

پیکر شهید دوران دفاع مقدس در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور شماری از مسئولان استان سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی زاهدان از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدای زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این شهید بزرگوار استان با حدود ۳۰ سال سن، سال ۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسیده است.
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا برای حفظ ارزش ها و آرمان های مقدس امام (ره) و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خالصانه و شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند.
از ۲ هزار و ۵۵ شهید سیستان و بلوچستان ۹۳۴شهید دوران دفاع مقدس، ۲۰۶ شهید توسط ضد انقلاب، ۷۴۹ شهید توسط اشرار، ۹ شهید مدافع حرم و ۱۵۷ شهید در حوادث متفرقه به شهادت رسیده اند.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با ۱۱.۵ سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
همچنین شهید رضا زرگران با ۷۳ سال سن مسن ترین شهید استان سیستان و بلوچستان است.
۷۳۱۶**۳۲۱۳**۶۰۸۱

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر