استان ها
کد خبر : 6367
چهارشنبه - 20 تیر 1397 - 10:55

پایگاه های سلامت اجتماعی وپاتوق های سالمندان درزنجان ایجاد می شود

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : خبرگزاری مهر و به نقل از تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری  در دیدار با محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به لزوم حرکت همه جانبه دستگاه های دولتی برای کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند توجه جدی و کار فوق […]

پایگاه های سلامت اجتماعی وپاتوق های سالمندان درزنجان ایجاد می شود

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : خبرگزاری مهر و به نقل از تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری  در دیدار با محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به لزوم حرکت همه جانبه دستگاه های دولتی برای کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند توجه جدی و کار فوق العاده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و فقر افزود: همپوشانی و تجمیع برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی و بهزیستی استان می تواند خیرات و برکات متعددی داشته باشد.

صفی یاری با بیان اینکه امسال دقیق تر به کاهش آسیب های اجتماعی ورود خواهیم کرد اظهار داشت: تحلیل نقطه به نقطه مناطق هفت گانه را در ۶ معظل اجتماعی آغاز کرده ایم قطعا همکاری بهزیستی و ارائه اطلاعات ساکنین این مناطق ما را در تدوین این تحلیل کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از اقدامات مشترک می تواند ایجاد پایگاه های سلامت اجتماعی و پاتوق های سالمندان در مناطق هفت گانه زنجان باشد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به ظرفیت ها و وظایف ذاتی بهزیستی افزود: همه اقدامات و فعالیت های مشترک بین دو دستگاه شناسایی و در قالب تفاهم نامه همکاری در مناطق هفت گانه اجرایی شود.

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد