استان ها
کد خبر : 6361
سه شنبه - 19 تیر 1397 - 23:20

مسابقات ریاضی دانشجویی ایران در بهشهر برگزار شد

[ad_1] دبیر اجرایی چهل و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مسابقه ریاضی دانشجویی طی ۲ روز بین ۳۹ تیم در مقطع کارشناسی رشته ریاضی برگزار می شود.علی طهماسبی، با بیان این که مسابقه ریاضی دانشجویی کشور در موضوعات جبر، آنالیز و ابتکاری برگزار می شود، زمان اعلام […]

مسابقات ریاضی دانشجویی ایران در بهشهر برگزار شد

[ad_1]

دبیر اجرایی چهل و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مسابقه ریاضی دانشجویی طی ۲ روز بین ۳۹ تیم در مقطع کارشناسی رشته ریاضی برگزار می شود.
علی طهماسبی، با بیان این که مسابقه ریاضی دانشجویی کشور در موضوعات جبر، آنالیز و ابتکاری برگزار می شود، زمان اعلام نتایج این مسابقه را بعد از اتمام دوره کامل مسابقات اعلام کرد.
وی افزود: به تیم ها و دانشجویانی که بالاترین امتیاز را در این مسابقه کسب کنند، بصورت انفرادی مدال طلا، نقره و برنز اهدا می شود.
طهماسبی گفت: علم ریاضی در حل و شناسایی مشکلات به کمک سایر علوم می‌آید و سابقه آن به مصر باستان باز می‌گردد و شهرستان بهشهر همواره به عنوان شهر علم و فقاهت شناخته شده و رشته ریاضی نیز در این دانشگاه بیش از ربع قرن تدریس و تحصیل شده است.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، سال گذشته با شرکت ۳۹ تیم و ۷۰ عضو هیئت علمی به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد و تیم دانشگاه صنعتی شریف مقام نخست، تیم دانشگاه تهران مقام دوم و تیم دانشگاه‌های امیر کبیر و باهنر کرمان جایگاه سوم را کسب کردند.
چهل دومین دوره این مسابقات به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر با شرکت ۳۹ تیم و ۱۷۰ دانشجو اکنون در حال برگزاری است و این مسابقات از امروز سه شنبه ۱۹ الی ۲۲ تیرماه در این دانشگاه ادامه دارد.
/ ۷۳۳۲/۱۸۹۹

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد