استان ها
کد خبر : 6295
جمعه - 15 تیر 1397 - 04:02

سومین متهم حادثه ایرانشهر دستگیر شد

[ad_1] سردار محمد قنبری پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش و پیگیریهای اطلاعاتی ماموران انتظامی استان سومین متهم حادثه ایرانشهر امشب دستگیر شد.وی تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم چهارم ادامه دارد.فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیش از این ۲ متهم دیگر این پرونده دستگیر شده بودند.دادستان […]

سومین متهم حادثه ایرانشهر دستگیر شد

[ad_1]

سردار محمد قنبری پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش و پیگیریهای اطلاعاتی ماموران انتظامی استان سومین متهم حادثه ایرانشهر امشب دستگیر شد.
وی تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم چهارم ادامه دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیش از این ۲ متهم دیگر این پرونده دستگیر شده بودند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان ۳۱ خرداد به خبرنگار ایرنا گفته بود: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف ایرانشهر امروز/پنجشنبه/ با همکاری ریش سفیدان و معتمدان شهرستان دلگان و خانواده وی تحویل مراجع قضایی شد.
حجت الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: این متهم با همکاری ریش سفیدان، رئیس دادگاه فنوج و خانواده اش، خود را به دادگاه فنوج معرفی کرد.
وی افزود: این فرد از طریق دادگاه فنوج تحویل ماموران شد تا برای تحقیق به دادسرای ایرانشهر اعزام شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم نخست این پرونده هفته گذشته بلافاصله بعد از اعلام شکایت یک شاکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بود.
موحدی راد با بیان اینکه این پرونده چهار متهم دارد، افزود: ۲ متهم دیگر این پرونده شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.
تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز پیش از این گفته بود: ۲ نفر در حاشیه این پرونده در زاهدان و ایرانشهر دستگیر شدند که یک نفر آنان به اتهام تحویل سلاح به متهمان در زاهدان و یک نفر دیگر به جرم تحریک جوانان در جریان اجتماع شماری از مردم ایرانشهر در این شهرستان دستگیر شدند.
یکی از روحانیون ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر ادعا کرده بود که به ۴۱ دختر در ایرانشهر تجاوز شده است که متعاقب پخش این خبر مراجع رسمی ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این آمار اعلام کردند: تنها سه نفر شاکی برای این موضوع به مراجع انتظامی و قضایی مراجعه کرده اند که ۲ نفر آنان حاضر به مراجعه به پزشکی قانونی شده بودند و با انجام آزمایشات لازم تجاوز به یک نفر آنان مورد تایید قرار گرفت.
ایرانشهر در ۳۳۷ کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.
۶۰۸۱

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد