گزارش شهر
کد خبر : 6287
جمعه - 15 تیر 1397 - 03:27

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران: به تکنیک بدنی ژاپن باختیم

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، محمد وکیلی شامگاه پنجشنبه بعد از شکست تیمش مقابل ژاپن، در جمع خبرنگاران افزود: بهتر است صبور باشیم تا بتوانیم بازیکن بسازیم، پس نباید ملاک را مدال طلا و برد، در نظر بگیریم. سرمربی تیم والیبال نوجوانان با عذرخواهی از مردم به خاطر این شکست، ادامه […]

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران: به تکنیک بدنی ژاپن باختیم

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، محمد وکیلی شامگاه پنجشنبه بعد از شکست تیمش مقابل ژاپن، در جمع خبرنگاران افزود: بهتر است صبور باشیم تا بتوانیم بازیکن بسازیم، پس نباید ملاک را مدال طلا و برد، در نظر بگیریم.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان با عذرخواهی از مردم به خاطر این شکست، ادامه داد: من سال‌های متوالی در این سطح کار کرده ام و به خوبی می‌ دانم که چیزی از ارزش‌های ایران کم نمی‌ شود.
وی با بیان اینکه ما در سال قبل به عنوان قهرمانی رسیدیم، گفت: به هرحال ژاپن هم پیشرفت خیلی زیادی داشته است.
وی با اشاره به اینکه امروز ۲ تیم بازی بسیار زیبایی را ارائه دادند، گفت: تیم ما هم تلاش خودش را انجام داد اما به هرحال تیم ژاپن در توپ‌ گیری داخل میدان بهتر از ما عمل کرد و نتوانستیم روی حملات دفاع کنیم.
وی در عین حال گفت: ژاپن رقیب قدرتمندی برای ما نیست و تیم‌های لهستان و برزیل برای ما در اولویت قرار دارند.
وکیلی درباره قضاوت داوران این مسابقه هم گفت: داوری عامل شکست ما نبود، ولی داوران در سطح آسیا در حد آزمایش هستند و برای فدارسیون آسیایی، مسابقات نوجوانان آسیا چندان مهم نیست و شرایط به ‌گونه ‌ای است که داورها به خوبی انتخاب نمی ‌شود .
وی با بیان اینکه مسئولیت باخت بازیکنانم را بر عهده می گیرم، گفت: ما بازی زیبایی را ارائه دادیم اما به هرحال تکنیک ژاپن به ما چربید و نتوانستیم عرض اندام کنیم.
وی با اشاره به راه یابی تیمش به بازی های جهانی گفت: مطمئن باشید ما در مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی جهان، می‌ توانیم نتیجه بسیار بهتری کسب کنیم.
‘هوندا هیروشی’ سرمربی یتم والیبال ژاپن نیز با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که مقابل تیم پرقدرتمند ایران توانستیم پیروز میدان شویم ، گفت: در طول بازی بارها بزرگ نامی تیم ایران و قدرت این تیم قابل مشاهده بود.
وی خاطرنشان کرد: بازی با فرمت جدید کنفدراسیون والیبال این امر را سبب می شود تا تیم ها با احتیاط و با برنامه ریزی قبلی وارد میدان شوند، زیرا که فرصتی برای اشتباه وجود ندارد.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز مقابل تیم ژاپن با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد، تا فردا جمعه برای کسب مقام سومی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا، مقابل تیم چین تایپه صف آرایی کند.
والیبالیست های نوجوان کشورمان با قرار گرفتن جزو ۴ تیم برتر این مسابقات، سهمیه حضور در رقابت های جهانی را کسب کرده اند.
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تیر ماه جاری با حضور ۱۷ تیم در رده سنی زیر ۱۸ سال شروع شده است.
۹۸۵۳/۳۰۷۱/۵۱۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر