گزارش شهر
کد خبر : 6285
پنجشنبه - 14 تیر 1397 - 22:39

مشکلات داخلی را در سایه وحدت حل کنیم

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در نخستین همایش ملی کُرد و کومار اسلامی که در هتل هاله بانه برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: آمریکا می داند هیچ کشوری در دنیا اقتدار ایران اسلامی را ندارد و هدف این کشور ضربه وارد […]

مشکلات داخلی را در سایه وحدت حل کنیم

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در نخستین همایش ملی کُرد و کومار اسلامی که در هتل هاله بانه برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: آمریکا می داند هیچ کشوری در دنیا اقتدار ایران اسلامی را ندارد و هدف این کشور ضربه وارد کردن به اقتدار ایران است.
وی اضافه کرد: استبداد و استکبار جهانی می خواهد کشور ما را تجزیه و نفت و سرمایه های کشور را به تاراج ببرد.
حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه یک شبکه قوی بین المللی قسم خورده تلاش می کند که یاس و ناامیدی را در کشور نهادینه کند اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام، تهدید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر محدود کردن صدور نفت، فعال شدن شبکه منافقین و ضد انقلاب، حساس شدن جریان های سیاسی دروغین بین المللی ضد انسانیت از مهمترین تهدیدهای دشمن علیه نظام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امنیت، آرامش و اقتدار نظام با وجود کُردهایی که حافظ مرزهای ایرانی اسلامی هستند به وجود آمده و ملت ایران مدیون تلاش و وفاداری مردم کُرد است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: چهار استان کُردنشین در دوران دفاع مقدس در خط مقدم درگیر جنگ بودند و مردم کُرد تجربه های ارزشمندی از جنگ در دفاع مقدس کسب کردند.
وی با اشاره به بمباران ۱۵خرداد بانه که ۶۰۲ نفر از مردم بانه در یک روز شهید شدند گفت: انقلاب اسلامی یک نهال تازه بود که جنگ تحمیلی و حمله ناجوانمردانه چندین کشور ابرقدرت دنیا علیه آن شکل گرفت.
حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه رابطه کُردها و انقلاب اسلامی در خط مقدم شکل گرفت اضافه کرد: خط مقدم و جریان دفاعی منجر به پیروزی ظفرمندانه می شود و عقبه این پیروزی ظفرمندانه به بیداری اسلامی می انجامد.
وی خاطر نشان کرد: موج بیداری اسلامی یعنی اینکه مرزهای جامعه اسلامی برداشته می شود و هرجا یک مومن متعهد حضور داشته باشد موج بیداری اسلامی شکل می گیرد.
تحریریه خبر شورا نیوز : خبرنگار ایرنا ایده برگزاری همایش مردم کُرد و کوماری اسلامی توسط دانش آموز نخبه بانه ای «آکام صالحی» مطرح شده و توسط سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی شد.
۳۱۲ مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی کُرد و کومار اسلامی ارسال شد که پس از داوری مقالات ارسالی، ۶ مقاله را در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی، ایثار و شهادت به عنوان آثار برگزیده معرفی کردند.
۷۶۴۹/۶۱۰۸/۱۷۷۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر