استان ها
کد خبر : 6283
پنجشنبه - 14 تیر 1397 - 16:30

ربیعی: تولید ثروت و افزایش تولید تنها راه پیشرفت کشور است

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرناف علی ربیعی روز پنجشنبه در بازدید از خط تولید لوازم خانگی توانکاران، در جاده قوچان اظهارداشت: امروز صنعتگران در حال گذراندن دورانی سخت هستند و در شرایطی کار می کنند که بیماری های مزمن اقتصادی گذشته را نیز با خود دارد.وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط کنونی بین […]

ربیعی: تولید ثروت و افزایش تولید تنها راه پیشرفت کشور است

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرناف علی ربیعی روز پنجشنبه در بازدید از خط تولید لوازم خانگی توانکاران، در جاده قوچان اظهارداشت: امروز صنعتگران در حال گذراندن دورانی سخت هستند و در شرایطی کار می کنند که بیماری های مزمن اقتصادی گذشته را نیز با خود دارد.
وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط کنونی بین المللی که کشور دچار تنش مختصری شده با تدبیر دولت و مسئولان نظام، کشور به ثبات اقتصادی بازگردد.
ربیعی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ اشتغال و ثبات خوبی در کشور تجربه شد و مطمئن هستیم از شرایط فعلی نیز سرفراز بیرون خواهیم آمد، افزود: باید با ایجاد شرایط لازم به کمک تولیدکنندگان و کارآفرینان رفت تا بتوانند با امکانات و حمایت های لازم مسیر رشد و توسعه را هموار کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: هیچ جامعه ای جزء با تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران کشوری به رفاه و خوشبختی نمی رسد و باید دانست تاجران پول و دلالان ارز تاثیر مثبتی در سرنوشت کشور ندارند بلکه این تولید کنندگان و کارآفرینانند که سعادت و توسعه را رقم می زنند.
ربیعی از زنان سرپرست خانوار به عنوان «شیر زنان» یاد کرد که در راه اشتغال و معیشت خانواده تلاش می کنند و ظرفیت سازی برای اشتغال آنان و دیگر مددجویان بهزیستی را اقدامی اخلاقی و انسانی خواند که برای همه قابل انجام نیست.
کارخانه توانکاران، تولید کننده لوازم خانگی، ظرفیت اشتغال برای حدود هزار نفر را دارد که اشتغال ۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار، ناشنوایان، معلولان و معتادان بهبود یافته را برعهده گرفته است.
۵۱۳۲/۷۴۹۶

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد