استان ها
کد خبر : 6265
چهارشنبه - 13 تیر 1397 - 00:35

کودک ربایی برای ۱۰۰ سکه طلا ناکام ماند

[ad_1] سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ سارق پس از شناسایی اعضای یک خانواده در منطقه متخصصین شهر همدان، با خودروی ام.وی.ام شاسی بلند اقدام به ربودن یک کودک ۶ ساله کردند. وی اضافه کرد: سارقان در تماس با خانواده این کودک تقاضای وجه و […]

کودک ربایی برای ۱۰۰ سکه طلا ناکام ماند

[ad_1]

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ سارق پس از شناسایی اعضای یک خانواده در منطقه متخصصین شهر همدان، با خودروی ام.وی.ام شاسی بلند اقدام به ربودن یک کودک ۶ ساله کردند.
وی اضافه کرد: سارقان در تماس با خانواده این کودک تقاضای وجه و سکه می کنند که این موضوع به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی می شود.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در اقدامی هماهنگ شده در محل قرار حاضر شده و یکی از کودک ربایان که با موتور سیکلت برای گرفتن وجه و سکه مراجعه کرده بود را دستگیر می کنند.
سردار کامرانی‌صالح افزود: پس از دستگیری متهم، کودک ۶ ساله در صحت و سلامت کامل به خانواده اش بازگردانده شد.
وی بیان کرد: با توجه به شناسایی سارق دومی که در این کودک ربایی دست داشت، تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: سارقان با دیدن وضعیت مالی خانواده کودک وسوسه شده و سعی داشتند با کودک ربایی آنها را مجبور به پرداخت وجه نقد و سکه طلا در قبال آزادی کودک بکنند.
سردار کامرانی صالح گفت: عوامل انتظامی همدان در کمتر از ۲۴ ساعت توانستند این کودک را به آغوش خانواده برگرداند و زمینه خشنودی پدر و مادر آنها را فراهم کنند.
وی افزود: اعتماد و همکاری مردم با پلیس می تواند توفیقات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و ارتقاء سطح احساس امنیت فراهم آورد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد