گزارش شهر
کد خبر : 6257
چهارشنبه - 13 تیر 1397 - 01:00

کمیته امداد سال گذشته ۸۲ میلیارد تومان صرفه جویی کرد

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه رهبر روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان قلعه گنج معروف به شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، افزود: فردی با درآمد سه ماهه ۳۳ میلیون تومان خود را به عنوان مددجوی کمیته امداد جا زده بود و دائم طلب مستمری می کرد که این شخص شناسایی […]

کمیته امداد سال گذشته ۸۲ میلیارد تومان صرفه جویی کرد

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه رهبر روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان قلعه گنج معروف به شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، افزود: فردی با درآمد سه ماهه ۳۳ میلیون تومان خود را به عنوان مددجوی کمیته امداد جا زده بود و دائم طلب مستمری می کرد که این شخص شناسایی و از حمایت خارج شد.
وی ادامه داد: با همین روش و شناسایی دقیق مددجویان، ۲۴۹ هزار خانوار دیگر را از حمایت کمیته امداد خارج و در این مسیر انتقادات زیادی را تحمل کردیم اما توانستیم ۸۲ میلیارد تومان صرفه جویی کنیم و این مبلغ قابل توجه صرف خرید جهیزیه و پرداخت تسهیلات کارگشایی شد.
رهبر اظهار داشت: ۷۵۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در مناطق محروم و مرزی کشور ساکن هستند و قلعه گنج یکی از مصادیق بارز مناطق محروم به شمار می رود.
وی با اشاره به نیازهای شهرستان قلعه گنج عنوان کرد: تامین مسکن، پرداخت وام های کارگشایی و همچنین ورود خانواده های نیازمند به عنوان مستمری بگیر به چتر حمایتی کمیته امداد از جمله برنامه های پیش روی این نهاد خواهد بود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در گذشته هیچ اعتبار جداگانه ای برای مناطق محروم نداشتیم اما امروز ردیف و اعتبار مجزا برای خانواده های تحت پوشش در مناطق محروم اختصاص داده شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر خود به جنوب کرمان از روستاهای محروم و زیردامنه مارز واقع در بخش چاه دادخدا قلعه گنج بازدید کرد.
قلعه گنج در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.
.۷۴۲۹/ ۳۰۲۹/۹۸۷۵ /۱۵۹۶

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر