گزارش شهر
کد خبر : 6269
چهارشنبه - 13 تیر 1397 - 21:24

سازمان استاندارد درمورد ایمنی تجهیزات عمومی اغماض ندارد

[ad_1] تله سیژ دستگاهی مشابه تله­ کابین است که به جای کابین و اطاقک محصور، از یک سری صندلی­ها در آن استفاده شده است.به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا «نیره پیروزبخت» روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای استاندارد استان تهران افزود: معاون اول رئیس جمهوری اخیرا پیرو نامه سازمان استاندارد از وزیر […]

سازمان استاندارد درمورد ایمنی تجهیزات عمومی اغماض ندارد

[ad_1]

تله سیژ دستگاهی مشابه تله­ کابین است که به جای کابین و اطاقک محصور، از یک سری صندلی­ها در آن استفاده شده است.
به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا «نیره پیروزبخت» روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای استاندارد استان تهران افزود: معاون اول رئیس جمهوری اخیرا
پیرو نامه سازمان استاندارد از وزیر ورزش و جوانان خواستند تا زمانی که با سازمان استاندارد هماهنگ نشده، از تله کابین ها استفاده نشود.
وی تاکید کرد: هر اتفاقی که در تهران روی دهد، به تمام کشور تسری پیدا می کند لذا نظارت ها در این استان با شدت بیشتری انجام می شود.
به گفته وی، سازمان ملی استاندارد در سال های اخیر بویژه در دولت یازدهم و دوازدهم با عنایت به توجه ویژه رئیس جمهوری به استاندارد سازی، توفیق های بسیاری درعرصه های مختلف داشته است.
پیروزبخت با بیان اینکه سال گذشته قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تصویب و به دستگاه ها ابلاغ شد تاکید کرد: اجرای قانون باید با کمک همه دستگاه ها انجام شود.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، استاندار تهران نیز در این نشست با تاکید بر رعایت استاندارد در تولید کالاهای قابل رقابت گفت: آنقدر پول نداریم که هر نوع کالایی را تولید کنیم و به بازار بفرستیم؛باید کالایی که تولید می‌کنیم در حد استانداردهای کشور و بین المللی باشد و اگر غیر از این عمل کنیم به تولید و اقتصاد کشور خدمت نکرده‌ایم.
«محمدحسین مقیمی» خاطرنشان کرد: در زمان حاضر که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم باید نگاهمان به تولید تغییر کند و خود را برای مقابله با فشار و تخریبی که علیه اقتصاد کشور اعمال می شود آماده سازیم.
وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی به معنای افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده کالاها است.

**بازرسی از ۲۲۴ جایگاه سوخت CNG در استان
در این جلسه همچنین «ابراهیم کریمی سعید آبادی» مدیر پروژه استانداردسازی جایگاه های CNG استان تهران با بیان اینکه در استان ۲۶۵ جایگاه CNG وجود دارد تاکید کرد: از این تعداد ۲۲۴ جایگاه بازرسی شده که ۳۰ جایگاه غیرفعال بوده و پنج جایگاه نیز با کارشناسان استاندارد همکاری نکرده اند.
وی خاطرنشان کرد: از ۳ هزار و ۲۰۰ مخزن سوخت خودرو نیز بازرسی شده است.
کریمی مخزن سوخت خودروها را بمب های متحرک توصیف و عنوان کرد: ۲ هزار و ۱۵۰ اتوبوس گازسوز در شهر تهران تردد دارند که هر یک بین ۷ تا ۹ مخزن سوخت را حمل می کنند.
وی افزود: ۱۷ هزار مخزن سوخت خودرو در این طرح بازرسی که ۳۰۰ مخزن خودرو غیر استاندارد شناسایی و خارج شد.
تهرام/۷۲۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر