[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی نهاجا فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آئین در سخنانی به ویژگی های یک فرمانده نمونه اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی با توکل بر خدا و به برکت انقلاب اسلامی، مدارج ترقی و پیشرفت و پله های موفقیت خود را در زمینه‌های علمی و آموزشی تا حد اعلا طی کرده است.
امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی افزود: برج مراقبت پرواز پایگاه چهارم شکاری به همت متخصصان جوان نیروی هوایی در معاونت های مهندسی، فناوری اطلاعات و عملیات این نیرو ساخته شده و کاربرد بسیار خوبی برای پرواز ایمن در این پایگاه خواهد داشت.
امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول نیز گزارشی از روند ساخت برج مراقبت ارائه داد و در خصوص پروژه های انجام شده در این پایگاه بیان داشت: در مدت چهار سال بیش از ۲۶۰ طرح عمرانی در پایگاه شکاری وحدتی به بهره برداری رسیده که غالب این پروژه ها رفاهی و برای بهره برداری کارکنان و ساکنان این پایگاه بوده است.
برج مراقبت پرواز دارای ۴۵۰ متر مربع مساحت به ارتفاع ۴۲ متر بوده و می تواند حدود چهار کیلومتر را پوشش دهد.
همچنین ساختمان عقیدتی سیاسی و داروخانه بیمارستان پایگاه شکاری وحدتی دزفول با حضور فرمانده نیروی هوایی و رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یک هزار و ۵۱۵ سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.
۶۰۶۸/۶۰۶۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر