گزارش شهر
کد خبر : 6185
پنجشنبه - 7 تیر 1397 - 19:35

اختلاف سلیقه ها را برای پیشرفت نظام باید کنار گذاشت

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، مجید قدمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان کرمان افزود: دشمن درصدد ایجاد فشار جدید است لذا بعد از خروج از برجام به جمع بندی تازه ای رسیده است. وی تاکید کرد: باید در شرایط کنونی […]

اختلاف سلیقه ها را برای پیشرفت نظام باید کنار گذاشت

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، مجید قدمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان کرمان افزود: دشمن درصدد ایجاد فشار جدید است لذا بعد از خروج از برجام به جمع بندی تازه ای رسیده است.
وی تاکید کرد: باید در شرایط کنونی و با توجه به توطئه های دشمن بر همدلی هر چه بیشتر تاکید کنیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و نخبه ها را برای خدمت جمع کنیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از همه افرادی که آماده خدمت هستند و قلبشان برای نظام و انقلاب اسلامی می تپد استفاده کرد و در این راستا باید پاسخگوی مسئولیت هایمان باشیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مصداق مدیری واجد شرایط در نظام جمهوری اسلامی، متخصص و اهل دل بود.
وی تاکید کرد: مدیران باید عرض عمر مدیریتی خود را مراقبت کنند لذا عرض طول عمر مدیریتی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مطلوب بود چرا که با همدلی، نخبگان استان را به منظور تحقق اهداف این نهاد در آموزش و پرورش دور هم جمع کرد.
وی اضافه کرد: وای به حال افرادی که با معادلات سیاسی به حقوق فرزندان این نظام دقت نکنند.
در این آیین از خدمات محمد محسن بیگی مدیرکل پیشین تقدیر و احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.
۳۰۲۹/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر