استان ها
کد خبر : 6159
سه شنبه - 5 تیر 1397 - 18:54

دولت از کارآفرینان برتر استانها حمایت می کند

[ad_1] رحیم سرهنگی روز سه شنبه در جلسه سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۶ در یزد افزود: سال گذشته تعداد افراد و شرکت های ثبت نام شده در جشنواره یادشده خوب بود، برای اطلاع رسانی در این ارتباط نیاز به تلاش بیشتری است. وی جایگاه یزد را در برگزاری جشنواره کارآفرینان در میان ۳۱ […]

دولت از کارآفرینان برتر استانها حمایت می کند

[ad_1]

رحیم سرهنگی روز سه شنبه در جلسه سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۶ در یزد افزود: سال گذشته تعداد افراد و شرکت های ثبت نام شده در جشنواره یادشده خوب بود، برای اطلاع رسانی در این ارتباط نیاز به تلاش بیشتری است.
وی جایگاه یزد را در برگزاری جشنواره کارآفرینان در میان ۳۱ استان در حد متوسط ذکر کرد و افزود: برای رقابت بیشتر و شناسایی شرکت های قوی تر باید بیشتر تلاش کرد و از کارآفرینان برتر نیز حمایت شود.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون ، اضافه کرد: یزد ظرفیت هایی بالایی در حوزه آی تی دارد و نخبگان زیادی هم در رشته های هایتک فعالیت دارند به همین دلیل بهتر است فعالیت ها به این سمت هدایت شود.
سرهنگی با تأکید بر لزوم مستندسازی و آسیب شناسی ۱۱ دوره جشنواره کارآفرینان برتر در یزد تصریح کرد: باید وضعیت شرکت های برتر بعد از انتخاب و میزان حمایت های دولت از آنها بررسی شود تا بتوانیم برای استان ها و کشور برندسازی کنیم.
وی تاکید کرد: در توسعه کارآفرینی سه برنامه اساسی در وزارتخانه بر اساس تجربه داخلی و تجربه برخی کشورهای دیگر تدوین شده که برنامه اول، پیوند است.
این مسئول یادآور شد: سعی شد در این برنامه تعامل اجتماعی و اعتماد سازی بین ارکان کارآفرینی گسترش یابد و تقویت شود و در این راستا رفع مشکل کار آفرینان به دور از دستورالعمل های اداری انجام خواهد شد.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون بیان کرد: حمایت از کارآفرینان برتر و تقویت نیروی انسانی نیز از برنامه های وزارتخانه است که با همکاری آموزش و پروش و وزارت علوم انجام می شود.
در این نشست سه شرکت در بخش خدمات و همین تعداد در بخش صنعت به عنوان شرکت های برتر جشنواره استانی و یک شرکت دانش بنیان هم به عنوان نامزد جشنواره ملی کارآفرینان برتر تصویب شد.
۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد