[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، دکتر علی لاریجانی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال که صبح دوشنبه با همراهی وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان صورت گرفت، با تاکید بر ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه تهران – شمال برای سهولت تردد مردم، اظهار داشت: مدیریت زمان برای بهره برداری سریع از پروژه ها بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه طی سال های اخیر، مدیریت زمانبندی و برنامه ریزی را یکی از عوامل مهم پیشرفت پروژه های بزرگ دانست و افزود: پیچیدگی های فنی و زیرساختی این پروژه منجر به کسب امتیازی بالا برای کشور در حوزه راه سازی شده است.
لاریجانی با اشاره به اینکه مدت زیادی از روند ساخت پروژه می گذرد و یک سابقه طولانی در ذهن مردم ایجاد شده، گفت: امید است از این پس با مدیریت زمان این روند طی شود تا کمک به سهولت در تردد مردم شود.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی قطعه اول آزادراه تهران – شمال، افزود: اگر همین قطعه در اسرع وقت به سرانجام برسد، کمک بزرگی به کاهش بار ترافیک ملی می شود.
استاندار البرز در این بازدید با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه تهران – شمال برای کاهش بار ترافیک ملی البرز، گفت: اهتمام ویژه کشوری در این خصوص وجود دارد.
محمدعلی نجفی افزود: طی بازدید های صورت گرفته، مسئولان متعهد شده اند که پروژه تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
۱۵۳۵/۷۴۱۱

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر