[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : خبرنگار ایرنا، امیررضا خادم روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: ورزش از آن حوزه هایی است که می تواند حس خوبی در جامعه ایجاد کند.
وی افزود: در جریان مسابقات فوتبال جام جهانی و به واسطه بازی های خوب تیم ملی فوتبال کشورمان نیز دیدیم که نشاط و شور خاصی بین مردم ایجاد شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور مردم با تنگناهایی مواجه شده اند که در این بین حوزه ورزش و هنر می تواند حال جامعه را خوب کند.
خادم همچنین با تاکید بر لزوم حمایت جدی از ورزش بانوان، گفت: در عرصه ورزش بانوان با کمترین حمایت بیشترین بهره را برده ایم و در بازیهایی آسیایی پیش رو نیز به طور قطع بانوان ورزشکار ما خواهند درخشید.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش بانوان یک ظرفیت بزرگ برای کشور است که باید از آن بهتر استفاده کنیم، گفت: امروز به واسطه ورزشکارانی مجرب و توانا در عرصه بانوان حرف های زیادی برای گفتن در مجامع مختلف جهانی و بین المللی داریم.
وی اظهار داشت: یکی از برنامه های این وزارتخانه استفاده از ظرفیت های ماده ۶ و ۲۷ مربوط به بخش خصوصی است تا با کمک آن پروژه های ورزشی نیمه کاره را سامان ببخشیم.
خادم در ادامه با اشاره به تغییر در مدیریت ورزش استان، گفت: ارسلان حسینی مدیرکل پیشین ورزش و جوانان کرمانشاه در دوران مسئولیتش با تمام توان تلاش کرد و منشاء خدمات خوب و ارزشمندی برای این دیار قهرمان پرور شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: صابر رحیمی مدیرکل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه نیز فردی توانمند و باتجربه در حوزه مدیریتی است که می تواند با توجه به سوابقی که در حوزه ورزش داشته شرایط بهتری ایجاد کند.
وی اظهار داشت: امیدوارم این تغییر در نهایت به نفع ورزش کرمانشاه باشد و در ماه ها و سال های آتی شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران استان در میادین جهانی، آسیایی و داخلی باشیم.
در استان کرمانشاه نزدیک به ۶۵ هزار ورزشکار سازمان یافته زیرنظر ۴۸ هیات استانی فعالیت می کنند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد