گزارش شهر
کد خبر : 6133
دوشنبه - 4 تیر 1397 - 02:43

فینالیست های چهار وزن رقابت های بین المللی ووشو مشخص شدند

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا در رقابت های برگزار شده عصر شنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی شهرستان گرگان، نتایج زیر به دست آمد: وزن منهای ۷۵ کیلوگرم عباس یوسفی از پارس جنوبی (تیم ملی) توانست ماآز خان از پاکستان را شکست دهد و به فینال برسد. […]

فینالیست های چهار وزن رقابت های بین المللی ووشو مشخص شدند

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا در رقابت های برگزار شده عصر شنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی شهرستان گرگان، نتایج زیر به دست آمد:
وزن منهای ۷۵ کیلوگرم عباس یوسفی از پارس جنوبی (تیم ملی) توانست ماآز خان از پاکستان را شکست دهد و به فینال برسد.
در این وزن عباس شیخی از هیات ووشو گلستان در برابر عبدالمعروف حیدری از افغانستان به برتری رسید و دیگر فینالیست این وزن شد.
در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم محمدمهدی گرشاسبی از هیات ووشو گلستان و یزدان کرمیان نژاد از پارس جنوبی به ترتیب در برابر داوید کوساوان از ارمنستان و نجویان وان نقیا از ویتنام به برتری رسیدند و به فینال این وزن راه یافتند.
در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم معین تقوی از پارس جنوبی توانست محمد حمدود از لبنان را شکست دهد و راهی فینال شود و مرتضی نوروزی از هیات ووشو گلستان در برابر نظرالله حیدری از افغانستان پیروزی شد و به فینال رسید.
در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم آرمان بازیاری از پارس جنوبی حریف خود راجیندر سینگ از هند را شکست داد و فینالیست این وزن شد.
در همین وزن حسین شجاعی از هیات ووشو گلستان مغلوب خالدعمر نوری از افغانستان شد و از راهیابی به فینال بازماند.
فینال این چهار وزن به همراه رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال ۶ وزن دیگر و مسابقات بخش تالو در هفت فرم صبح و عصر فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشو جام پارس از صبح یکشنبه با حضور هفت تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در رشته های تالو و ساندا در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد و عصر دوشنبه به پایان خواهد رسید.
رقابت های تالو در سه فرم صبح امروز برگزار شد و نفرات برتر این بازی ها مشخص شدند.
۳۰۱۴/۱۶۴۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر