استان ها
کد خبر : 6123
یکشنبه - 3 تیر 1397 - 01:07

وضعیت ارتباطات استان کرمان در دولت تدبیر بهبود یافت

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه پس از افتتاح پروژه های ارتباطی استان کرمان در جمع مردم روستای گروک افزود: برای ۲۶۲ روستای فاقد هر گونه ارتباطات و ۷۰۰ کیلومتر جاده فاقد شبکه با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار، توسعه خدمات ارتباطی انجام شده است. وی اظهار داشت: بیش از […]

وضعیت ارتباطات استان کرمان در دولت تدبیر بهبود یافت

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه پس از افتتاح پروژه های ارتباطی استان کرمان در جمع مردم روستای گروک افزود: برای ۲۶۲ روستای فاقد هر گونه ارتباطات و ۷۰۰ کیلومتر جاده فاقد شبکه با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار، توسعه خدمات ارتباطی انجام شده است.
وی اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ روستا در استان کرمان فاقد دسترسی به اپراتور اول بودند و امروز این روستاها به اپراتور دوم نیز دسترسی دارند.
به گفته آذری جهرمی در جنوب استان کرمان نیز روستاهای فاقد دسترسی به اینترنت وجود داشت و امروز کارهای بسیار خوبی در این زمینه در این مناطق انجام شده است.
وی بر حل مشکل اینترنت در روستای گروک نیز اشاره و بیان کرد: در استان کرمان نیازمند توسعه بیشتر در حوزه زیرساخت ها هستیم تا به نقطه مطلوب دست یابیم.
آذری جهرمی از مدیران استان کرمان به ویژه استاندار سابق این استان نیز تقدیر کرد و ادامه داد: ارتباطات امروز یک مزیت نیست بلکه حق مردم است و ما امیدواریم با کارهای خود بتوانیم این مزیت را مطلوب تر کنیم.
وی یادآور شد: با وقوع زمین لرزه در حوزه ارتباطات مشکلاتی بروز کرد زیرا حجم نیازمندی مردم به ارتباطات در زمان بحران بیش از مواقع عادی است.
وی بیان کرد: هفت ماه شرایط ارتباطات استان در زمان بحران برای من باعث شرمندگی شد و چاره ای جز عذرخواهی نداشتیم و عذرخواهی کردیم و به مردم گفتم که ۶ ماه دیگر گزارش خواهیم داد و امروز آمده ایم که به مردم گزارش داده و مشکلات موجود در مسیر توسعه زیرساخت های ارتباطی را برطرف کنیم.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز (شنبه ) در یک سفری یکروزه و فشرده بمنظور افتتاح طرحهای مخابراتی و ارتباطی راهی مناطق مختلف استان کرمان از جمله روستای زلزله زده گروک این استان شد.
۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد