گزارش شهر
کد خبر : 6061
چهارشنبه - 30 خرداد 1397 - 04:45

سه آتش نشان تهرانی مصدوم شدند

[ad_1] محمد کرم درآبادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب حادثه آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیایان ملت روبروی پاساژ کاشانی به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو […]

سه آتش نشان تهرانی مصدوم شدند

[ad_1]

محمد کرم درآبادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب حادثه آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیایان ملت روبروی پاساژ کاشانی به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی فرماندهی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در یک مجتمع تجاری آتش سوزی گسترده ای رخ داده که تا این لحظه سه نفر از آتش نشانان که دچار دودگرفتگی شدید و در وضعیت خطرناکی قرار داشتند توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: با حضور و اقدامات مناسب تکنسین های اورژانس هر سه آتش نشان از خفگی جان سالم به در بردند و وضعیت عمومی آنان در بیمارستان رضایت بخش است.
درآبادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آتش نشانان مشغول عملیات مهار این آتش سوزی گسترده هستند و شعله های سرکش آتش نیز کاهش یافته است.
همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران شامگاه سه شنبه به ایرنا گفت: آتش سوزی بسیار گسترده است و این حریق به بخش های زیادی از یک پاساژ سرایت کرده که پس از گذشت سه ساعت، آتش نشانان مشغول مهار این حریق گسترده هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش تحت کنترل است و تا دقایق آتی این آتش سوزی گسترده مهار می شود.
شبک**۷۲۴۳**۱۹۸۳**۳۴۰۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر