گزارش شهر
کد خبر : 6025
یکشنبه - 27 خرداد 1397 - 16:39

عملکرد خط دفاعی والیبال ایران مقابل صربستان ضعیف بود

[ad_1] عزیز پرتوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تیم ایران به جز خط دفاعی بازی خوبی مقابل صربستان انجام داد، افزود: عملکرد لیبرو و بازیکنان دریافت کننده قدرتی ایران کم اشتباه بود و توپ ها به خوبی به دست پاسور می رسید. وی بیان کرد: نقش سعید […]

عملکرد خط دفاعی والیبال ایران مقابل صربستان ضعیف بود

[ad_1]

عزیز پرتوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تیم ایران به جز خط دفاعی بازی خوبی مقابل صربستان انجام داد، افزود: عملکرد لیبرو و بازیکنان دریافت کننده قدرتی ایران کم اشتباه بود و توپ ها به خوبی به دست پاسور می رسید.
وی بیان کرد: نقش سعید معروف در بازی سازی داخل زمین و دادن پاس های متنوع به اسپوکرها عالی بود و این بازیکن برجسته مدیریت خوبی در میدان داشت.
ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: شیوه بازی تیم ملی ایران برگرفته از کشورهای آسیای شرقی و به نوعی بازی سرعتی است و می توانست در مقابل تیم نه چندان سرعتی صربستان بهتر از این عمل کند.
پرتوی ادامه داد: امسال تیم ملی ایران با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ ملت های والیبال، هماهنگی و انسجام بیشتری در ترکیب تیم دیده می شود.
وی افزود: مصدومیت شریفی به نوعی موجب عقب افتادگی تیم در دیدار با صربستان شد ضمن اینکه اعتراض سعید معروف به داور و گرفتن کارت زرد نیز نقش مهمی در واگذاری نتیجه ست پنجم این دیدار داشت.
پرتوی اضافه کرد: مشخص بود که کادر فنی صربستان آنالیز خوبی بر روی تکنیک های فردی و تاکتیک تیمی ایران انجام داده بودند و با نفوذ از نقاط ضعف تیم ایران امتیازهای حساس و سرنوشت ساز این دیدار را نصیب خود کردند.
وی در خصوص آخرین دیدار هفته چهارم ایران در مقابل آمریکا، افزود: تیم ملی آمریکا از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و می توان ادعا کرد که از نظر فنی نیز یک سر و گردن از سایر حریفان بالاتر است ولی تیم ایران نیز به عنوان تیم فرا آسیایی جایگاه ویژه ای نزد تیم های مطرح جهان دارد.
پرتوی ابراز امیدواری کرد که تیم ایران با توجه به فشار زیادی که در مقابل صربستان متحمل شد، تجدید قوای مناسبی تا آغاز دیدارش مقابل آمریکا داشته باشد و با روحیه خوبی مقابل این حریف قدرتمند به میدان برود.
وی افزود: به طور یقین تیم ایران با روند خوبی که در پیش گرفته می تواند در دیدارهای هفته پنجم، ۹ امتیاز کامل مقابل آلمان، بلغارستان و کره جنوبی کسب کرده و امتیازهای از دست رفته را جبران کند.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا ،تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر ۲ مقابل صربستان شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید ولی ست های دوم و سوم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵ به حریف خود واگذار کرد تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود؛ در این ست هم ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ باخت و فقط یک امتیاز کسب کرد.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت سه بامداد دوشنبه/۲۸ خرداد ۱۳۹۷/، دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال را مقابل آمریکا برگزار می کند.
۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر