استان ها
کد خبر : 6021
شنبه - 26 خرداد 1397 - 03:35

یک ملت، یک صدا: 'بچه ها مچکریم'

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگاران ایرنا از پایتخت، هنوز دقیقه ای از پایان بازی فوتبال ایران و مراکش درجام جهانی ۲۰۱۸نگذشته بود که ملت خودجوش به خیابان ریخت، بزرگ و کوچک، زن و مرد با هر دیدگاه و ازهرقشری.اینها ایرانی اند و برای ایران، خودجوش به خیابان آمده اند تا غرور […]

یک ملت، یک صدا: 'بچه ها مچکریم'

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگاران ایرنا از پایتخت، هنوز دقیقه ای از پایان بازی فوتبال ایران و مراکش درجام جهانی ۲۰۱۸نگذشته بود که ملت خودجوش به خیابان ریخت، بزرگ و کوچک، زن و مرد با هر دیدگاه و ازهرقشری.
اینها ایرانی اند و برای ایران، خودجوش به خیابان آمده اند تا غرور و شادی شان را که در جهان به نمایش گذاشته شده، فریاد بزنند.
آمده اند تا شادی کنند، بوق بزنند، در شیپورهایشان بدمند و به خودشان افتخار کنند که نمایندگانشان درجهان نام ایران را بار دیگر برسرزبان ها انداخته اند.
تیم ملی ایران یک بر صفر مراکش را در مرحله گروهی جام جهانی پشت سرگذاشت تا خاطرات شیرین ۲۰ سال پیش حضور درجام جهانی را تکرارکنند.
حالا پایتخت نشینان ،پیاده باخودرو وموتور به خیابانها و معابر آمده اند تا نام ایران را بسرایند و شادی و احساس غرورشان را با دیگران در میان بگذارند.
حضور گسترده مردم تقریبا تهران را قفل کرده، خیابان ها و میدان ها مسدود و مملو از خودرو شده اما امشب از آن شب هاست که هیچکس ازترافیک پایتخت نمی نالد و همه خوشحالند حتی از ماندن در ترافیک.
به گزارش شورا نیوز به نقل از ایرنا، نیروی انتظامی، آتش نشانی و عوامل اورژانس نیز درجای جای شهر حضوردارند و ضمن ابراز شادی درکنار مردم اماده اند تا درصورت نیاز به کمک مردم بیایند و زمینه ابراز نشاط و شادی شهروندان را مهیاتر کنند.
شبس**تهرام/ ۷۲۴۳/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸ * ۱۹۱۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد