گزارش شهر
کد خبر : 5932
دوشنبه - 21 خرداد 1397 - 04:14

همه شهرهای کشور باید دارای جاده سلامت باشند

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، علی مجدآرا یکشنبه شب در مجمع سالیانه ورزش همگانی قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،افزود: باید بستر و زیرساخت های لازم به منظور تقویت ورزش همگانی که موجب نشاط و تندرستی جامعه می شوند، فراهم شود. وی در ادامه از قزوین به عنوان […]

همه شهرهای کشور باید دارای جاده سلامت باشند

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، علی مجدآرا یکشنبه شب در مجمع سالیانه ورزش همگانی قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،افزود: باید بستر و زیرساخت های لازم به منظور تقویت ورزش همگانی که موجب نشاط و تندرستی جامعه می شوند، فراهم شود.
وی در ادامه از قزوین به عنوان یکی از استان های پیشگام کشور در ورزش همگانی یاد کرد و گفت: این استان گام های خوبی را برای اجرای طرح های ورزشی و به ویژه در ورزش های همگانی برداشته است.
رییس فدراسیون ورزش های همگانی افزود: قزوین ظرفیت بسیار خوبی را برای توسعه ورزش های همگانی و پیاده روی های خانوادگی دارد و مردم این استان نیز علاقه مندی خود را با استقبال از این برنامه ها نشان داده اند.
مجدآرا همچنین گفت: ۸۰ درصد درآمد دوره ها و کلاس های آموزشی برگزار شده دراین استان اخذ شده که نشان می دهد آموزش ها که از شاخصه های توسعه به شمار می رود به خوبی در این دیار به بار نشسته است.
رییس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: قزوین همچنین رتبه اول را در آموزش و کارآفرینی این فدراسیون به دست آورده است.
وی افزود:در دیداری که امروز با استاندار قزوین داشتیم به نیازهای حرکتی مردم این استان اشاره شد و استاندار نیز بر برگزاری مستمر شورای ورزش همگانی، اجرای برنامه ها و سند توسعه ورزش همگانی تاکید کردند.
مجدآرا همچنین گفت: وفاق و همدلی خوبی برای اجرای برنامه های ورزشی در استان قزوین وجود دارد که باید از این ظرفیت بهره برداری بیشتری به نفع استان صورت گیرد.
۶۱۰۱*۳۰۱۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر