[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در زنجان افزود:امام خمینی(ره)آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به منظور حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین روز قدس نامگذاری کردند و به جهانیان در مورد اهمیت آن هشدار دادند.
این مسئول اظهار داشت: امروز می خواهیم به قرآن عمل کنیم و با راهپیمایی روز قدس به جهان بگوییم اسرائیل غاصب، جنایتکار و آمریکا هم استکبار جهانی است.
حجت الاسلام اکرمی خاطر نشان کرد: اسرائیل ۷۰ سال است که بوجود آمده و در این مدت روزی نیست که انسانی را نکشته و مردمی را آواره نکرده باشد.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: اسرائیل غاصب هیچ مرزی را رعایت نمی کند، با آنکه سلاح هسته ای دارد و عضو ان پی تی هم نیست جمهوری اسلامی ایران را متهم می کند که بدنبال سلاح هسته ای است.
وی ادامه داد: وظیفه خود می دانیم که با ظالم مبارزه و از مظلوم در هر نقطه ای از جهان حمایت و نسبت به دشمن ابراز انزجار کنیم.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم ایران با همه مشکلاتی که دارند به صحنه آمده اند تا انزجار خود را نشان دهند، اگر جمهوری اسلامی نبود از ۳۹ سال قبل تا کنون، اسرائیل منطقه را گرفته بود.
این مسئول ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا هیچ معاهده جهانی را قبول ندارد و با آنکه ۲ سال روی برجام کار شده و ایران نرمش قهرمانانه نشان داده بود، این توافقنامه از سوی آمریکاییها نقض شد.
حجت الاسلام اکرمی یادآور شد: به برکت برجام بیش از ۱۰۰ کشور دنیا ایران را اخلاقی، قانونی، همراه و ضد جنگ و ضد سلاح هسته ای معرفی کردند.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم ایران آمدند تا به آمریکای جنایتکار بگویند که با تمام وجود از شما عهدشکنان نفرت داریم و
امروز روزی است که ما ماهیت واقعی آمریکا را افشا می کنیم.
وی با بیان اینکه در برهه کنونی باید از تولید داخلی حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: شایسته است نقدینگی های کشور را در مسیر تولید قرار دهیم و برای فرزندانمان شغل ایجاد کنیم.
این مسئول تاکید کرد: باید دست همدیگر را بگیریم و اسلام را یاری کنیم، در غیر اینصورت همین شهدا فردای قیامت ما را مواخذه می کنند.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان حداقل ۴۰ نکته و دستاورد را در ۲۲ بهمن امسال به مردم گزارش دهند تا دنیا بداند که با همه مشکلات موجود چنین دستاوردهایی کسب شده است.
حجت الاسلام اکرمی یادآور شد : راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل در ۹۰۰ شهر کشور برگزار می شود و این نعمت بزرگی است که ما آن را گرامی می داریم.
۳۰۰۱/۸۰۶۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد