[ad_1]

به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران یاسوج افزود: امروزه که مظاهر این ظلم با توجه به موضع گیری های نابخردانه و نامعقول سردمداران آمریکایی ،اسرائیلی مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس آشکارتر شده ، حضور و درک آزادیخواهان جهان بر حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین نیز بیش از گذشته نمایان تر شده است.
وی همچنین به رسمیت شناختن بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توهین و بی اعتنایی آشکار به ملت مظلوم فلسطین و همه آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان دانست.
مدیرعامل ایرنا تصریح کرد: این اقدام‌ سردمداران آمریکایی که ناشی از شکست‌های سنگین، مفتضحانه و افول هیمنه اسرائیل در منطقه را رقم زده است، ضرورت حفظ وحدت، یکپارچگی و هم افزایی همه ملت های مسلمان و جهان اسلام برای پشتیبانی از جبهه مقاومت و فلسطین بیش از گذشته احساس می شود.
هاشمی رسالت رسانه های ارتباط جمعی را در برهه حساس کنونی برای تبیین و تحلیل عالمانه مساله فلسطین و قدس شریف سنگین و تعیین کننده دانست.
وی تاکید کرد که رسانه باید ریشه های ظلم و بی عدالتی در سطح منطقه و همچنین جلوه های ظلم ستیزی و عدالت طلبی و حمایت از مظلومان عالم را که جمهوری اسلامی پرچمدار آن است، را به نحو مطلوب تبیین کند.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی یادآور شد: حضور مردم و همه آزادیخواهان جهان در صحنه دفاع و حمایت از مظلومیت فلسطین و محکومیت ظلم و بی عدالتی در روز جهانی قدس به عنوان نماد عدالتخواهی، ناشی از کنش آگاهانه ، اوج معرفت و بینش عمیق سیاسی آنان سرچشمه می گیرد.
۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر