استان ها
کد خبر : 5906
جمعه - 18 خرداد 1397 - 18:49

قدرت راهبردی ایران درمنطقه دشمنان را به وحشت انداخته است

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از شورا نیوز به نقل ازایرنا، سردار یدالله جوانی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس بوشهر افزود: پاسخ ما به استکبار جهانی و راس آنها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل این است که جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارهای اقتصادی آنها در منطقه خواهد ماند و […]

قدرت راهبردی ایران درمنطقه دشمنان را به وحشت انداخته است

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از شورا نیوز به نقل ازایرنا، سردار یدالله جوانی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس بوشهر افزود: پاسخ ما به استکبار جهانی و راس آنها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل این است که جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارهای اقتصادی آنها در منطقه خواهد ماند و کسی که باید از این منطقه خارج شود، رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
وی اضافه کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی اعلام می کنیم که طرح خروج ایران از منطقه شکست خورده است و فشارها و تحریم های اقتصادی همانند دیگر توطئه های بی نتیجه آنها از جمله داعش و گروه های تکفیری بی اثر است و این اهرم ها نمی تواند ایران را از میدان مقاومت خارج کند.
جوانی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) جایگاه ملت ایران را تغییر داد و از حامی رژیم اشغالگر اسرائیل، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرارداد و به مردم ایران هویت دینی و اسلامی بخشید.
وی بیان کرد: یکی از عواملی که امروز دشمن به جمهوری اسلامی فشار وارد می کند، دست کشیدن از تکلیف دینی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و احساس ضعف و خطر در مقابل قدرت منطقه ای ایران و جبهه مقاومت است اما با وجود همه این توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، حرکت مقاومت پویاتر بانشاط تر از گذشته مسیر خود را طی می کند.
جوانی گفت: امروز پس از ۳۹ سال آگاهی بخش انقلاب اسلامی باعث شده در همه جای دنیا ملت ها به دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیایند و اسرائیل و هم پیمانانش فهیمده اند که آرمان های انقلاب اسلامی در نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل به عنوان جرثومه فساد، تفرقه افکنی، اشغالگری، غارت و کشتار مسلمانان، جدی است.
وی افزود: حماسه روز قدس که پرچم دار آن ملت ایران است توفیقی است تا دشمن ستمگر و یار مظلوم باشیم، زیرا مردم فلسطین نماد مظلومیت، مقاومت، صبر، رنج و آورگی و رژیم صهیونیستی نماد خیانت، شرارت، ظلم، قتل و کودک کشی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز قدس دفاع از انسانیت، کرامت انسانی، حق و مظلوم، ایستادگی در برابر باطل، عامل وحدت امت اسلام و خیزش عمومی مسلمانان جهان، نماد قدرت انقلاب اسلامی و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی در میان امت های مسلمان و غیر مسلمان تبدیل شده است.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد