[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع)، سالروز رحلت امام راحل، با اشاره به فرارسیدن روز قدس ضمن بیان اینکه راهپیمایی این روز احیای اسلام و مبارزه با کفر و ظلم است، ابراز داشت: حضور همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی در این مراسم یک تکلیف قلمداد می‌شود.

در بخشی از این پیام آمده است: مولای متقیان، یار دیرین روزهای سخت پیامبر اسلام، مظهر و اسوه عدالت، الگو و آئینه تمام نمای مردانگی و دفاع از حقوق محرومان، مظلومان و تمام مردم در برابر سپاه جهل بود که با شمشیر تعصب و بی‌خردی ضربت خورد و به شهادت رسید، اما بنیان‌گذار جریان تاریخی مبارزه با نادانی و استبداد شد.

در ادامه می‌خوانیم: در مکتبی با چنین امام عظیم الشانی است که فرزندان بزرگی چون امام خمینی رحمه‌الله با امتثال به مولای خویش قدم درراه احیای تفکر دینی گذاشت و برگ زرینی را در سیاست دینی این سرزمین و بلکه در تاریخ ملل مسلمان رقم زد. در واقع با تاسی به اهداف بلند دین مبین اسلام و با تکیه‌بر مردمی شریعت دوست بود که این امکان فراهم شد تا تجربه جدیدی از مردم‌سالاری دینی فراهم‌ شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تقارن ایام شهادت امیر مومنان با سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) رهبر آزادگان جهان و نیز قیام پانزده خرداد را به ملت مسلمان ایران و تمامی مبارزان راه آزادی و آزادگی جهان تسلیت گفته و عموم هموطنان عزیز و حق جو و هم استانی‌های فرهیخته را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس که به واقع روز احیای اسلام و مسلمانی و مبارزه با کفر و ظلم است دعوت می‌کنم و با توجه به دشمنی‌های سران استکبار و ایادی منحوس شان در منطقه، این حضور را هم وظیفه دینی و هم وظیفه ملی می دانم.

در انتهای این پیام آمده است: در این شب‌های عزیز برای کشور عزیزمان و همه خدمتگزاران به‌نظام اسلامی آرزوی عزت و عاقبت‌به‌خیری دارم و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات رهبر معظم انقلاب در سایه ایمان و اعتقاد معنوی به ائمه اطهار(ع) برای هماستانی های فرهیخته و مومن آرزومندم.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد