[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزارن مسجد مهدیه همدان تاکید کرد: امروز وقت گشتن دنبال مقصر و عقده گشایی نیست.

حاجی بابایی بابیان اینکه امروز، روز انسجام و یکپارچگی و حرکت به دنبال رهبری است، گفت: تنها در این صورت است که می توانیم به حرکت بسوی پیشرفت و سازندگی امیدوار باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این انقلاب و این مملکت ریشه در خون شهیدان و ارزشها دارد.

وی بابیان اینکه این انقلاب، انقلابی مردمی است و خوش به حال کسی که با اعتقاد، آهسته و پیوسته حرکت می کند، گفت: در عرف الهی به انسانها مهلت داده می شود تا هیچ حجتی برای بهانه نداشته باشند. ثروت و مقام هردو آزمایش الهی است تا میزان پایبندی انسانها سنجیده شود.

حاجی بابایی عنوان کرد: اصل ارزشهای انقلاب مبتنی بر قرآن و سنت ائمه است و اگر درست اجرا نشود دلیل بر اشکال در آن ارزشها نیست و اینها باید روشن و دقیق تفکیک و ریشه یابی شوند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهبری محکم ایستاده و هم در زمینه سیاست خارجی و هم در برابر انحرافات داخلی امور را رصد می کنند و مدیریت دارند.

وی با بیان اینکه برداشت عده ای از مسئولیت این است که باید جبیبشان را پر کنند، گفت: در صدر اسلام هم چنین کسانی بودند که ادعا می کردند سهم ما باید بیشتر باشد که حضرت علی (ع) ایستاد و موافقت نکرد و آنها هم جنگ جمل و جنگ صفین را به راه انداختند.

حاجی بابایی با اشاره به برخی درخواستها از نمایندگان مجلس که می گویند در این مجلس باید مدرس وار بایستید، گفت: همانگونه که در ایستادگی مقابل قوانین نامعقول پیشرفت کرده ایم، همانگونه نیز صاحبان قدرت و رضا شاه های امروز پیشرفت کرده اند به طوری که رضا شاه ۷۰ سال قبل با رضاشاه های حالا فرق می کند،

وی درتبیین این موضوع بابیان اینکه عده ای از رهبری سهم خواهی می کنند، شایعه درست می کنند، مقابلش می ایستند، فضای مجازی را آلوده می کنند، گفت: ابزارهای امروز  متفاوت شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید نیروهای متحد، یکپارچه و یک دل، برای پیشبرد اهداف منسجم حرکت کنند.

حاجی بابایی بابیان اینکه امروز همه ملت ایران و تک تک افراد مسئولیت دارند، گفت: نماینده مسئول است، قوه قضائیه مسئول است و هرکس تریبون دارد، باید پاسخگو باشد.

وی عنوان کرد: استاندار، امام جمعه و هرکس در هر جایگاهی به اندازه مسئولیتی که دارد باید پاسخگو باشد.

حاجی بابایی با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت فرهنگی بود که سیدالشهداء (ع) برای آن قیام و همه هستی خود را در راه خدا فدا کرد و امروز ما باید برای رسیدن به اهداف و ارزشهای انقلاب مانند عدالت و مقابله با اشرافی گری و فساد از سنگلاخها بگذریم تا بتوانیم در مقابل مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد