[ad_1]

 سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های ترافیکی در مرکز استان و سایر شهرستان ها اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم انقلابی و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم وبرقراری امنیت ترافیکی راهپیمایان وشهروندان عزیز، از ساعت ۹صبح تا پایان مراسم از میدان کاشانی و در مسیرهای منتهی به مسجد جامع شهرستان کرمانشاه محدودیت های ترافیکی تردد و توقف اعمال می شود.

سرهنگ شیری ادامه داد: همچنین این محدودیت ترافیکی در مسیرهای میدان آزادی به سمت مسجد جامع، میدان کاشانی به سمت مسجد جامع، خیایان افشار طوس به تقاطع مدرس و میدان غدیر به تقاطع مدرس اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین مسیرهای بلوار افشار طوس و خیابان شریعتی به عنوان مسیرهای جایگزین جهت رفت و آمد شهروندان درنظر گرفته شده است.

وی در پایان از مردم و شهروندان کرمانشاهی خواست از پارک خودرو در مسیرهای راهپیمایی اجتناب کرده و با ماموران پلیس که جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی در معابر مستقر هستند، همکاری کنند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد